"I DO" hehe LOL xD
(Næste dag)
Jeg åbner mit skab og ligger mine bøger i. Ingen Alex i dag?...pludselig ser jeg Alex med Nina kysse. Jeg begynder lidt at smile for at Alex ser virkelig glad ud. Jeg lukker mit skab og tager til time. Matematik time igen. I ved hvad det betyder. HJÆLPE ALEEX!...xD. Jeg går ind på rummet hvor vi plejer at være. Ingen Alex?...jeg begynder at vente lidt. Jeg tager min telefon frem og kigger på insta.
1 time senere
Jeg har ventet 1 time og timen er snart slut. Alex er ikke kommet endnu. Jeg tager mine ting og går. Jeg ser Alex som stadig er med Nina. "Alex" kalder jeg. Han stopper med at kysse Nina og går hen til mig "Jeg har ventet 1 TIME på dig" siger jeg sur "Undskyld, mig og Nina vi...du ved" siger han og får røde kinder. "Er du sur?" Spørg Han jeg sukker "Nej, i er jo sammen Nyd det :). Bare du ikke gøre det igen" siger jeg "Nej, nej" siger han. Jeg rør min skulder men det giver stød "Undskyld, gav jeg dig stød?" Spurgte jeg "Ja, men det er ligemeget nu" siger han "ALEX!" Kalder Nina "jeg må gå ses" siger han og går. "Ja ses" mumler jeg. "Er der noget galt?" Spørg damen i mit hovede mig "nej jeg er bare træt" siger jeg til hende.
Hjemme
Jeg er helt alene og læser i en bog. Det er godt med noget Afslapning. Okay det måske lidt for tidligt sagt for jeg får den Føltelse....nogle er i fare. Jeg skifter/transformere og skynder mig ud. "En dreng og en pige er næsten ved at falde i Tivolien. Skynd dig og redde dem" siger stemmen. Jeg flyver hen til Byens tivoli. Åh nej, ALEX OG NINA ER I FARE. de sidder fast i Den største og farligste Rushdbane. De er ved at falde. Jeg flyver op til dem. "Hold fast" siger Alex til Nina. "The element Girl!" Udbryder Alex. "Hvem er det?" Spørg Nina "byens superhelt" siger han. Jeg Kaver en luft bobbel Nede på jorden. Jeg får pludselig et syn. Jeg ryster hovedet og ignorer det. "Hop!" Siger jeg til dem "Er du skør?" Siger Nina "Det hele skal nok gå, bare HOP" siger jeg. "Nej, hvad er du for en superhelt. Du lader os dø" siger Nina. "Alex giv ikke slip!" Siger Nina "Okay!" Siger han "HOP NU" siger jeg "jeg stoler på min kæreste end jeg stoler på dig" siger Alex jeg bliver lidt ramt af det men ignorer det "Det er ligegyldigt, hvis du holder fast dør du hvis du hopper Overlever du SÅ GØRE HVAD JEG SIGER OG GIV SLIP PÅ JERNET" siger jeg. Han lukker øjnene og giver slip. De begge falder ned på min luft bobbel i sikkerhed. Alle klapper og skriger. Jeg kigger på Alex, som kigger på mig og Så flyver jeg væk.
__________________________Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️
DU LIEST GERADE
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...