Næste dag vågner jeg op i det flotte værelse. Der er skole om nogle uger. Jeg går nedenunder og spiser i det kongelig spisestue. Jeg aner ikke helt hvorfor det hedder det. "Godmorgen skat" siger de. "Vi skal altså i skole i morgen" siger Diana. "Dine vinger er væk?" Spørg jeg "ja jeg har kun vinger hvis jeg har transformeret mig, det er fordi jeg er en prinsesse. Du kan også få din tranformersion men du skal lige vænne dig til det" siger Diana. Jeg spiste morgenmad. Alex ringer han siger han gerne vil se Diana. Jeg laver portalen Til skoven. "Hvor er Jake?" Spørg Jeg "han gad ikke være med" siger han. Jeg nikker, og viser hvordan han kommer ind uden at man skal have evner. Ved et stort vandfald og kun dem der ved om fariya kan komme ind. "Så er dig og Diana blevet kæreste eller SÅDSN noget?" Spørg jeg "jeg ved det ikke helt, men jeg kan virkelig godt lide hende." Siger han. "Du er hendes søster. Kan du måske spørger hende.." "Jeg skal nok spørger hende om Hun kan lide dig" afbryder jeg ham "ehm.tak" siger han. Da vi ankommer udenfor slottet bukker soldaterne for mig. Jeg hader det Idk Why. "Alex!" Udbryder Diana. Og går med Alex. "Sååå...skal vi få dig til st være bedre med dine evner" siger mor som er dronning madelin. "Ja" siger jeg "du har en personlig træner" smiler hun. Jeg kommer ind i øvelses rummet. En dreng på min alder bare lidt ældre er helt klar til at lære mig.
Dianas SYNVINKEL
"Alex" kalder jeg "ja" spørg han "jeg har et spørgersmål" siger jeg "Jeg har også et" siger Alex. "Vi siger det på samme tid" siger han. Jeg nikker. "Kan du lide mig!" Siger vi i kor. "Vent...kan du lide mig?" Spørg Alex "ja, mere end noget andet. Kan du lide mig" spørg Jeg "ja, vil du være min!" Siger Alex "ja" siger jeg og kysser ham på munden.
DANIELLA'S synsvinkel
Min personlig træner hedder Så Marcus. Tja han er 2 år ældre end mig. Han er god st tale med...med elendig Til at træne med. Eller ikke elendig men.. "Daniella, du skal ikke være så slap" siger han "jeg prøver. Må jeg ikke tag en lille pause" spørg jeg "nej!" Siger han "kom NUU!" Siger jeg "fint!! Men kun 5 minutter." Siger han. Diana kommer hurtig hen til mig. "Hej Marcus" siger Diana med bobo og coco. "Hvad så?" Spørg jeg "jeg har de fedeste nyheder" siger Diana "hvad er det" spørg jeg spændt "mig og Alex....vi er blevet kærester" siger hun. Jeg kigger først ned og så op. "Tillykke" siger jeg med et fake smil. "TAAK SØS" siger hun "tilbage til arbejdet" siger Marcus "Ham Marcus er elendig til st træne" siger jeg frustreret "du skal bare vænne dig til ham. Jeg lægger bobo og Coco på vores værelser" siger hun og går. Jeg sukker og Træner videre
__________________________
Min historie jeg lavede i går er væk!! Ved ik hvordan eller Hvoefor men det er den!! Jeg laver en ny historie men Den bliver lidt anderledes! ;( #RipMinHistorie
YOU ARE READING
The secret (på pause)
FantasyADVARSEL DENNE HISTORIE ER CRINGE DA KEG SKREV DEN I 2017 SÅ DER KAN VÆRE STAVEFEJL OSV UNDSKYLD HVIS DEN ER CRINGE Daniella er en 16 årig pige som faktisk er lidt af en superhelt. Hun har særlig evner og hun vil bruge de evner til at hjælpe folk i...