Part 8

77 4 0
                                    

Jeg gik hjem efter at have hjulpet alex. "Jeg er hjemme!" Råber jeg "Jeg har lavet mad" siger min far glad. Lisa er allerede klar til mad. Når ja hun er helt frisk igen efter 1 lang uge Men hun har det fint. Min far stille madet på bordet. Vi begynder langsomt at spise. "Hvem var du hjemme hos?" Spørg min far "En dreng ved navn alexander" siger jeg ligeud "Nå, hvem er så det?" Spørg han "En dreng...Ved navn alexander" joker jeg "Han mener vist at du skal fortælle om ham" siger Lisa med et grin "Jeg ved det godt." Griner jeg "Fortæl" siger min far "Jeg skal hjælpe ham Med matematik" siger jeg "Daniella, skal du ikke fortælle hvad han har gjort mod dig" hvisker Lisa "Hvad har han gjordt" Spørg min far surt "Okay hvis jeg skal være ærlig...han mobbede mig måske lidt. Men det er bedre nu" Siger jeg "Bliver du mobbet?" Spørg min far "Ja, har prøvet at fortælle det, men du gad ikke Høre efter, fordi du havde deprasion" siger jeg trist "når, undskyld" siger han "Det er okay" smiler jeg. "Kom, jeg er her" gentager det i mit hovede. BOM sagde det udenfor "Hvad sker der?" Spørg Lisa forskrækket. Vi begynder alle at kigge ved vinduet. "Der er sirener!" Råber Lisa. Jeg skynder mig ud, jeg transformere mig til mit Andet tøj. Jeg skynder mig Hen til alle de sirener. Jeg lugter røg.
--------------------------------
Ved godt kapitelerne er korte men der er en grund :)

The secret (på pause)Where stories live. Discover now