Part 9

80 4 0
                                    

Jeg lugter røg. Røget kommer fra Alex's hus. "HJÆLP!!! MIN SØN HAN ER DERINDE" råber hans far. Vent han er i branden. Jeg flyver ned til dem. "DEN MYSTISKE DAME!!...PLEASE RED MIN SØN HAN ER DERIND" siger han Bange "Bare rolig, din søn kommer ikke til skade" siger jeg. Jeg går ind i huset. Jeg skyder vand ud fra mine hænder. Branden Er næsten Væk. Jeg ser alex Bevidstløs "hjælp!" Det er den stemme igen i mit hovede. Jeg ignorer dem og går hen til alex "Hjælp" siger han næsten kvalt. Jeg Begynder at lave en vand klumb og Spreder vandet så branden er Væk. Jeg Laver nogle håndbevægelse og Lader luften bærre alex ud. Jeg kommer ud af huset og ser alle er der. "Alex!!" Udbryder hans far glad. "Ambulancen kommer om 5 minutter" siger brandmanden. "MANGE, MANGE MANGE TAK" siger han far imens han ryster. "Jeg holder altid hvad jeg lover" smiler jeg. Jeg flyver væk igen.
(Hjemme)
Jeg går over til køkkenet. "Hvor var du?" Spurgte min far "Jeg skulle noget" siger jeg. De begge trækker bare på skulderen og æder videre.
(Næste dag |skolen|)
Jeg åbner mit skab og lægger mine matematik bøger. Alex praler med han blev reddet af den mystiske Dame. Jeg vil faktisk gerne have et nyt navn. Alle piger er ved hans arme og fniser. "2 sekunder piger" siger han "Dani, du kan ikke komme og hjælpe i dag jeg skal noget" siger han "Okay? Hvad skal du?" Spørg jeg "Der er en fest!" Siger han "En fest?" Spørg jeg "Ja" svarer han. "Okay, hyg dig" siger jeg og lukker mit skab, og smiler en smugle. "Tak" råber han. Jeg går Over for at have time da Ethan, mason og Liam kommer foran mig. Jeg begynder at ryste en smugle "Hvad vil du?" Siger jeg lidt bange "Bare fordi Alex ikke er her Betyder det ikke Vi ikke må tæve dig" siger Mason "Vil i ikke lade mig være" siger jeg bange. De begynder at sparke til mig især mit ansigt. "Det kan du lære!" Siger mason "ja" siger Liam. De griner lidt og begynder at gå. Jeg tager mine knæ op til mit ansigt og Ligger mit hovede ned og begynder at græde.
__________
I har fået et længere kapitel :)

The secret (på pause)Where stories live. Discover now