Part 12

73 3 0
                                    

Tirsdag, Jeg hader tirsdage jeg hader normalt alle dage. Forstuvet Arm Er Blevet bedre. Min løbe er også blevet hævet men også lidt bedre. Jeg Går ud for at tage til skolen da jeg ser en Sort skygge en Hvis skygge kæmpe sammen jeg ryster mit hovede for at se om jeg ser syn Den hvide skygge stopper pludselig "DANIELLA!...LØB!" Råber den hvide skygge. jeg gøre hvad den hun han eller hvad end den hvide skygge er siger. Jeg løber så hurtigt jeg kan over til skolen.
(Pausen ved skolen)
Alex kommer hen til mig. "Din arm og din læbe?" Siger Alex forvirret jeg høre ikke hvad han siger jeg tænker kun på Kampen LM den hvide og sorte skygge "Daniell?" Jeg Kigger op på Alex og siger "Det er en lang historie faktisk" griner jeg falsk for ikke han skal vide der er noget "Fortæl" siger han "Jeg skulle jo noget i går. Så der jeg kom hjem gik jeg op af trappen for At Være på mit værelse men så....Så glemte jeg noget og Begynde at gå ned. Jeg snublede og landet på mind læber" forklarer jeg "Okay..?" Siger han med et forvirret udtryk. Han er lige til at gå "vent Alex!" Siger jeg hurtigt "Ja?" Spørg jeg "......glem det" siger jeg og går.
(Matematik timen)
Som altid går jeg ind i rummet hvor mig og Alex altid er. Men det eneste jeg kan tænke på er kampen mod Det hvide og sorte skygge. "Daniella, jeg forstår ikke det her?" Siger Alex. "Hvad?" Siger jeg. Han laver et suk og åbner sin mund "Du har været lidt væk på det sidste. Er der noget du skjuler?" Spørg han. Ja der er noget jeg skjuler faktisk virkelig mange ting som fx Mine evner, At jeg bliver tæsket og alt andet Og det kan jeg sagtens fortælle MÆRK SARKASMEN "Nej nej, jeg er bare lidt træt" siger jeg "Dig træt?" Starter Alex "Du er Aldrig træt og hvis du er Så Ville du Lade som om du er syg for ikke at gå i skole og bare ligge og sove" siger Alex. Jeg laver et forvirret udtryk. Alex begynder at grine "jeg laver sjov. Så godt kender jeg dig heller ikke vi har kun været venner i nogle uger" griner han "venner?...er vi venner?" Spørg jeg "Selvfølgelig er vi venner. Endda bedste venner" joker han (tror jeg) "joker du?" Spørg jeg "Nej, det kan godt være jeg har været en mobber og en player osv, men jeg vil begynde på en frisk." Siger han "du lyder ikke som Den alex jeg kender" siger jeg bekymret. Han begynder at grine. "Lad os hænge ud i dag" siger han "Okay?...hvad kl?" Spørg jeg "Klokken.. 16:30 vi kunne Gå på cafe" siger han. "Okay" siger jeg. Vi får 5 sekunders øjenkontakt og laver videre med Matematikken.
_____________________
Happy Birthday til min veninde!!! XD meeeeeen :))

Hej, håber i kunne lide denne Kapitel :) hvis i kunne kan i godt Stemme :) hvis der skal være noget anderledes så skriv i kommentaren :)
Mig❤️.

LOL

The secret (på pause)Where stories live. Discover now