Part 36

27 3 0
                                    

Jeg går hen til en stue. Kvinden står og sover og hundene. Kvinden vågner pludselig op. "Godmorgen" smiler jeg. "Er hundene i sikkerhed!" Siger hun "ja, de er lige der" siger jeg og peger på de sovende hunde. Hun smiler of aer dem. De vågner op. Den ene hund er trist den anden er helt glad. "Hvor er den anden helt trist" spørg jeg "lang historie" svare hun "forresten kald mig Madelin" siger hun. Jeg går hen til den ene hund. Jeg aer den en smugle den har det sjovt. Bagefter går jeg til den deprimererne hund. Jeg aer dem og den kigger på mig. Den slikker min hånd. Jeg griner lidt. "Daniella, må jeg snakke med d.." Mere når hun ikke At sige. "Hvor længe skal vi være her" siger Jake "aner det ikke" Siger jeg. Jeg går ud. Den deprimerende går efter mig. "Vil Du gerne med?" Griner jeg. Jeg tager ham op. Jeg går hen til Diana og Alex. "Hunden, du??..enm" siger Diana "hvad så?" Spørg jeg "Den hund gider næsten ikke være sammen med nogle og så er den med dig" siger hun "ja" griner jeg lidt nervøst. Jeg aer den lidt. "Hvad laver i så?" Spørg jeg "vi snakker" siger Alex. Jeg nikker en smule. "Jeg går nu" siger Diana "nej!!...bliv!" Siger Alex. Hun smiler en smule "jeg skal nok gå" smiler jeg lidt falsk. Alex sagde ikke noget med bliv. Jeg er også ligeglad. Jeg går hen til de andre. Hunden løber over til den anden hund. "Bobo!" Siger Diana som holder i hånd med Alex. Hun tager den hyper hund op. "Det her er bobo, min hund" siger Diana. "Hvis er det?" Spørg jeg "ingens, han gider ikke have nogen bortset fra dig" siger Madelin. "Har den et navn?" Spørg jeg "nej" siger Diana. "Må jeg bestemme navnet?" Spørg jeg. De nikker "okay, fu skal hedde...Coco" siger jeg. "Er de ikke tvillinger?" Spørg jeg "jo" siger Diana "Bobo og Coco" siger jeg med et smil "det er et fint navn" siger Madelin. "Skal vi gå en tur?" Spørg Diana til Alex "ja" siger han. Jeg kommer i tanke om Diana navnet er bekendt. Jeg ignorer det. Om aften viste de vores værelser.

The secret (på pause)Where stories live. Discover now