Irregular Boy - 7. BÖLÜM

420 12 0
                                    

Gösterdiği koltuğa otururken göz ucuyla Ryan’a ve Jack’e bakmıştım. Gözlerimi sıkıca kapatıp derin bir nefes almıştım. Sanırım buna ihtiyacım olacaktı.

“Başla Bieber” donuk bir ifadeyle bana bakarken dudaklarını ıslatmıştı.

“Öncelikle aramızda bu değil mi?” omuzlarımı düşürüp aldığım derin nefesi de vermiştim.

“Ah tabii ki hayır şuan ses kayıt cihazını içime soktum ve kayıt yapıyor sonra bunları polise vereceğim” kaşlarımı çatıp ona dik bir ifadeyle bakarken bir an ciddi olduğumu düşünmüş gibiydi.

“Justin!” dişlerimi sıkıp ona tıslarken gözlerini hafifçe kısıp hafifçe kafasını sallamıştı. Ve evet, o öğrenmek için yırtındığım olay şimdi açığa çıkıyordu.

“Emily Hardthof. Lisenin ilk dönemlerinde tanıştığımız kız. Aslına bakarsan fazlasıyla güzeldi. İri göğüsleri ve çıkıntılı bir vücudu vardı. Renkli gözlerini saymıyorum bile ama bilirsin biraz rahat biriydi Nasıl denir?” elini dudağına götürüp yukarı bakıp tekrar gözlerini bana çevirmişti.

“Ortam kızı. Tabii biz bunu o zamanlar bilmiyorduk” dudaklarını büzüp gözlerini devirmişti.

“Emily dişiliğini kullanmayı iyi biliyordu. Okulda elinden geçirmediği erkek kalmamıştı. Kafasına taktığı çocuğu er ya da geç elde ederdi. Hırslı olduğu kadar da aptaldı” derin bir nefes alıp kafasını geriye doğru yaslamıştı. Bunu anlatmak onun için oldukça zor görünüyordu.

“Sıra bize gelmişti ve gruptan önce ağına Jack’i takmıştı. Yakışıklı, okul basketbol takımının kaptanı ve zengin… Pekiyi özellikler. Ki bunu Emily iyi biliyordu çünkü kendinden emin tavırları Jack’i kendine çekmişti. Bilirsin avcuna almıştı işte. İster seks birlikteliği ister duygusal birliktelik yaşardı. Bu onun elindeydi bu konuda fazlasıyla tecrübeliydi.” derin bir nefes verip saçlarını karıştırırken düşünceli görünüyordu. Sabahtan beri nefes alıp vermekten konuşamıyorsun Bieber? Tamam ne olmuş olabilirdi ki? AIDS falan mı bulaştırdı bu sürtük size. Kendime hafifçe sırıtırken Justin kaşlarını çatıp bana bakıyordu. Yaptığım ahmaklığı anlayıp elimi sallamıştım.

“Ah hayır hayır. Üzgünüm devam et” dik bir biçimde baktıktan sonra tekrar gözlerini serbest bıraktığı ellerine kilitlemişti.

“Bir süre en azından onu tatmin edecek kadar bir süre Jack ile birlikte oldu. Bu onun parasını yemekte de geçerli yatağını kullanmakta da. Fakat sonra ne olduysa Jack’ten uzaklaştı. Jack elbette aldırmamıştı çünkü onun bir sürtük olduğunu… Tanrım her neyse fakat sonra Emily rahat durmadı elbette. Jack’in ondan bu kadar rahat vazgeçmesi onu rahatsız edecekti ki aklınca intikam almaya çalıştı. O anahtarda benimle yaşayacağı bir birliktelikti. Anlar mısın bilmiyorum Nora ama dişiliğini muazzam kullanan biri karşısında o mantık siktir olup gider ve sadece şehvet ve seks isteği kabarır?” kafasını kaldırıp bana bakarken cevap beklediğini yeni anlamıştım.

“Az çok tahmin edebiliyorum” kafasını hafifçe sallayıp gözlerini hızlıca kırpıp bana tekrar bakmıştı.

“Yaklaşık bir ay kadar benimle takıldı. Her türlü ihtiyacımı gideriyordu. Buna kokain ihtiyacım, sigara ve alkol ihtiyacımda giriyordu. Hatta seks bile vardı” hafifçe sırıtırken gözlerimi kısıp ona bakarken benim ona böyle bakmamdan memnun gibi geriye yaslanmıştı.

“Fakat dediğim gibi o tatmin olmayan bir egoya sahip. Bir süre sonra bendende uzaklaştı ve bil bakalım ne oldu? Onu gram umursamadım ve yaşattıklarıyla kalınca sanırım egosu zedelenmişti ki. En olmaması gereken kişiye takıldı” gözlerimi Ryan’a çevirmiştim.

Irregular BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin