O pár dní později
Uběhl týden od nástupu do školy a týden od toho, co se mi Steve vyhýbá. Co se vrátil z mise, se mnou prohodí sotva pár slov, pak se radši vypaří. Poslala jsem za ním už i Buckyho, ale taky nic nezjistil. Trápí mě to. Dnes nemáme školu, tak jsem se rozhodla s ním promluvit. Zvedla jsem se z postele a pomalým krokem jsem zalezla do koupelny. Opláchla jsem si obličej, vyčistila si zuby a sepnula si vlasy do vyššího culíku. Vylezla jsem a zamířila si to ke skříni. Oblékla jsem si maskáčové legíny a khaki volné tričko s krátkým rukávem. Měla jsem teď chvíli volno, jelikož jel zbytek na základnu. Nechtělo se mi, tak jsem zůstala doma. Stejně je to zase nějaká nudná porada, na kterou zrovna nemám moc náladu. Rozhodla jsem se začít s novým projektem. Už od malička jsem si přála psa, ale kvůli SHEILDU a Avengers to nebyl dobrý nápad. Napadlo mě, že bych si udělala robotického, ale tak, aby vypadal jako živý. Nejdřív jsem se vydala do kuchyně, protože jsem měla hlad. Popadla jsem jogurt, džus, sušené borůvky, lžičku, skleničku a šla jsem zpět k sobě. Zavřela jsem za sebou a jídlo položila vedle notebooku. Nalila jsem si džus a zapnula si notebook. Než mi vše naběhlo, snědla jsem si jogurt.
„Javre, má někde Tony uložené výpočty ohledně robotů a vše s tím společné?“ zeptala jsem se svého pomocníka.
„Ano, slečno. Ale vše má bezpečné uložené a za heslované.“ odpověděl mi pohotově.
„Vše mi otevři. Heslo je Kate.“ nařídila jsem mu.
Za pár vteřin se vše objevilo. Zvedla jsem se ze židle a informace rozhodila kolem sebe. Dalo to dost zabrat, ale za dvě hodiny jsem měla celý plán hotový. Teď už jen ho uskutečnit.
„Slečno, tým je zpět.“ vyrušil mě Jarv.
„Dobrá. Všechno to povypínej a projekt ulož na můj soukromý server.“ nařídila jsem mu a vydala se vedle.
Sotva jsem tam došla, ostatní vylezli z výtahu.
„To vám ta porada dala tak zabrat?“ uchechtla jsem se.
„Vtipné.“ zabrblal otráveně Sam.
Někdo mi tu chyběl. Pro dnešek dost důležitá osoba.
„Kde jste nechali Steva?“ optala jsem se.
„Zůstal ještě na základně, chtěl si něco vyřídit.“ pousmál se na mě Clint.
„Jo jinak máme spolu misi.“ vyšel z kuchyně Bucky.
„Vážně? A kdy?“ zeptala jsem se zvědavě.
„Dnes. Za půl hodiny se máme hlásit na základně.“ usmál se.
„A kdo ještě jde?“ vyzvídala jsem dál.
„Jen my dva.“ řekl a sedl si na sedačku.
„OK. Jdu se připravit.“ oznámila jsem mu a šla jsem k sobě.
Převlékla jsem se do uniformy, obula jsem si boty na vyšším podpatku a na ruku jsem si připla náramek s Jarvem. Poté už jsem se vydala zpět.
„Můžeme jet.“ přišla jsem do obýváku.
„Dobrá. Jdeme.“ zvedl se Bucky.
„Dejte na sebe pozor.“ houkla na nás Nat.
„Neboj.“ usmála jsem se na ní.
Společně s Bucky jsme zalezli do výtahu a sjeli do garáží. Vyšli jsme z výtahu a Bucky se rozešel rovnou ke své motorce. Zářivě jsem se usmála a rozešla se za ním. Miluju motorky. Nasedla jsem za něj a chytla se ho kolem pasu. Bucky nastartoval a vyjel směr základna. Dojeli jsme tam a rovnou se rozešli do zasedačky. Tam už na nás čekal Fury.
ČTEŠ
Invincible 《Avengers》✔
FanfictionKate se po roce, strávené na Asgardu, vrací zpět domů. Bude muset poskládat rodinné pouto, které se v době její nepřítomnosti trochu potrhalo. Čekají jí ale i nemilé překvapení. Pokračování Stark's Princess. Cover opět od @havanachild❤👑 Není co do...