25.Nepřítelova výhra

1.4K 98 2
                                    

„Rád tě vidím.“ usmál se a sundal si sluneční brýle.

„Já tebe ale ne.“ odbyla jsem ho.

„Ale notak. Nebuď tak protivná. Za chvíli bude sranda.“ udělal dva kroky ke mně a vydal si bloček.

V tu chvíli mi nohy přirostli k zemi. Byl to stejný bloček, který používali na Buckyho. Na tom hle bylo ale moje jméno. Že já nešla rovně po ulici. Otevřel jí a nalistoval nějakou stránku.

„Элизабет! (Elizabeth!)“ začal číst.

Chtěla jsem se teleportovat, ale pak mi došlo, že už vlastně nemůžu. Tak jsem se chtěla aspoň bránit. Z poza rohu vyšel Christopher a začal blokovat moje schopnosti. Tak to jsem v háji.

„Убийца! (Vrah!)“ pokračoval.

„Dost.“ dostala jsem skrze zuby a zaťala ruce v pěst.

„Воспоминания! (Vzpomínky!)“ ignoroval mě a pokračoval.

Každým slovem, co řekl, jsem začala pomalu ztrácet kontrolu nad svým tělem.

„бессердечный! (Bezcitná!)“ obešel mě dokola.

„Tohle ti jen tak neprojde.“ prskla jsem.

„Правое лицо! (Pravá tvář!)“ ušklíbl se a pokračoval.

Nemohla jsem už ani utíkat. Tělo mě pomalu přestávalo poslouchat. Tohle nedopadne dobře.

„Прошлое! (Minulost!)“ podíval se na mě.

Moje mysl se najednou zastavila. Jakoby mě někdo celou zmrazil. Věděla jsem, že to není dobrý. Řejne poslední slovo a já se stranu vraždícím manijakem. Že já blbá nezůstala doma

„Забудь об этом! (Zapomenout!)“ vyslovil poslední slovo.

V hlavě mi najednou přeskočilo. Stála jsem dobrovolně a oddaně na místě a čekala jsem na rozkazy.

„Убей! (Jdi zabíjet!)“ rozkázal mi.

Jako loutka jsem se otočila o 180 stupňů a vydala se zpět do ulic. A pak začal ten masakr.

Tony povz.

Už hodinu jsem v dílně, ale Kate ještě nepřišla.

„Pane, máme problém.“ ozval se Jarv.

„Jaký?“ zajímal jsem se.

Jarvis pustil na televizi zprávy.

„Kate Stark známá taky jako Blue Shadow řádí v ulicích NY. Přeskočilo jí, nebo je na straně zvrhlé Hydry. Více informací přidáme za chvíli.“ domluvil moderátor.

„Do hajzlu.“ zaklel jsem

„Jarve, oblek.“ křikl jsem.

Vlezl jsem do obleku a vyletěl rovnou do centra. Jen co jsem opustil Tower, uviděl jsem tu pohromu. Bylo to strašné. Bál jsem se, co to udělá s Kate. Zahlédla jsem jí u jednoho s aut, tak jsem za ní letěl

Kate povz.

Házela jsem paprsky a plameny do všech stran. Dokonce jsem se střelila i helikptéru. Najednou přede mnou přistál Iron Man.

„Čau plechovko.“ ušklíbla jsem se.

„Můžeš mi říct, co tu vyvádíš?“ odklopil si masku.

„Hraju si.“ mykla jsem rameny.

„Tohle nejsi ty, Kate. Vzpamatuj se.“ chytl mě za ramena.

Invincible 《Avengers》✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat