„Ahoj Hemidalle.“ usmála jsem se na něj.
„Zdravým, slečno.“ kývl ke mně.
„Tentokrát sis přivedla doprovod už ze Země.“ objevil se tu Thor.
„To víš, musím si na ní dát pozor.“ řekl klidně Tony.
Povzdechla jsem si a byla jsem radši ticho.
„Abych nezapomněl, chce tě vidět Odin a Loki.“ vzpomněl si cestou Thor.
„Odin, co ten zas chce.“ zašeptala jsem otráveně.
Thor dělal, že to radši neslyšel.
„Že by se chtěl muflon omluvit.“ nezapomněl mít Tony kousavou poznámku.
Probodla jsem ho pohledem a měla jsem co dělat, abych mu nedala kázání, ať mu neříká muflon. Pravda, byla jsem na něj teď naštvaná, ale pořád to byl můj bratr. Tony se jen nevině ušklíbl. Došli jsme do paláce a namířili jsme si to rovnou za Odinem
„Rád tě zas vidím.“ promluvil ke mně.
„Proč jste se mnou chtěl mluvit?“ založila jsem si ruce na prsou.
„Co tu pohledává tvůj otec?“ ignoroval mou otázku.
„Musím si jí pohlídat. Nenechám vás, jí tu zase zavřít.“ usmál se Tony.
„To není ve vašem zájmu, pane Starku. Myslím, že rozhodovat tu, můžu jen já.“ zvedl se.
„Jenže Kate není odsud.“ namítl.
„Ale není tak moc ani ze Země. Čím to asi bude?“ nasadil kamennou tvář.
„Dost!“ utnula jsem to.
„Mlč, prosím.“ koukla jsme na Tonyho.
„Tony je tu na moje přání, a vy se s tím prostě smiřte.“ koukla jsem na Odina.
„A teď zpět k věci. Proč jste se mnou chtěl mluvit?“ zeptala jsem se podruhé.
„Zaslechl jsem, že máš problémy s ovládáním kamene.“ začal.
„Nemám problém ho ovládat. Jen nezvládám jeho vedlejší účinky, co způsobuje ta věc, která nevím, co je.“ upravila jsem to.
„Možná by bylo ve tvém zájmu, zase zůstat na Asgardu. Abychom zjistili, o co kráčí.“ řekl s klidem.
„Tak to rozhodně ne. Kate se vrací se mnou.“ ozval se Tony.
„Ticho.“ okřikla jsem ho.
„Musím souhlasit, na to rozhodně zapomeňte, já tady další rok nebudu. Zvládnu to sama, nebo řeknu o pomoc Strážcům.“ zavrhla jsem to.
„Jak myslíš, následky si pak poneseš sama.“ pronesl s klidem
„Když už je o Strážcích řeč. Měli by se teď zdržovat na Nidavelliru.“ oznámil mi.
„Dobrá, tak vyrážíme.“ zavelela jsem.
„Jdu s vámi.“ přiběhl Loki.
„Najednou se hlásíš.“ odfrkla jsem si.
„Muflon přišel.“ rýpl si do něj Tony.
„Tati.“ koukla jsem na něj.
„Už jsem ticho.“ zvedl ruce do obranného gesta.
„To bych ti radila. Příště už tě sebou neberu.“ zabrblala jsem podrážděně.
Na nic jsem nečekala a rozešla jsem se k Biffrostu. Tony a Loki mi byli v patách.
ČTEŠ
Invincible 《Avengers》✔
FanfictionKate se po roce, strávené na Asgardu, vrací zpět domů. Bude muset poskládat rodinné pouto, které se v době její nepřítomnosti trochu potrhalo. Čekají jí ale i nemilé překvapení. Pokračování Stark's Princess. Cover opět od @havanachild❤👑 Není co do...