14.Uteč, než tě chytí

1.9K 105 15
                                    

Už je to týden od toho, co jsem se společně se Stevem a Buckym odstěhovala do bytu v Brooklynu. Týden od toho, co jsem ztratila. Vzala jsem si na celý týden i volno ve škole a hledala jsem všelijaké způsoby, jak ho vrátit zpět. Nic jsem ale nenašla. Ozval se i Clint. Natasha je fyzicky už skoro v pořádku, ale psychicky se s tím ještě vypořádává. Ani se jí nedivím. Už i Fury ví, co se děje. A tak týmu moc důležitých akcí, tykajících se Hydry nedává a nechává je nám. My tři jsme vlastně jediní, kdo teď můžou normálně fungovat. Je pondělí. Šest ráno. Což znamená škola. Jelikož jsem měla volno minulý týden, teď musím normálně chodit. Jediné pozitivum je, že se uvidím s Peterem, Wandou a Jess. Vstala jsem z postele a dobelhala jsem se ke skříni. Vytáhla jsem černé džíny a starorůžový svetr.

Zalezla jsem do koupelny, kde jsem se převlékla, provedla ranní rutinu, vlasy trochu nakulmovala a přidala řasenku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zalezla jsem do koupelny, kde jsem se převlékla, provedla ranní rutinu, vlasy trochu nakulmovala a přidala řasenku. Vyšla jsem z koupelny, vzala si batoh s věcmi a vydala se do obýváku.

„Dobré ráno.“ pozdravil mě Steve.

„Jaký byl běh?“ zeptala jsem se a vytáhla z ledničky jogurt.

„Prší, takže nic moc.“ usmál se.

„Zase jsem spal nejdéle jo.“ zasmál se Bucky, když přišel.

„Vypadá to tak.“ uchechtla jsem se.

„Neměla by si už jít?“ zeptal se mě.

„Jen si skočím pro bundu a mizím.“ usmála jsem se.

Doběhla jsem do pokoje, kde jsem si vzala černou další bundu a běžela jsem zpátky. V obýváku jsem popadla batoh a obula si černé Nike.

„Ahoj.“ křikla jsem na ty dva a vyšla z bytu.

Auto jsem měla v Toweru a na motorku to dnes nevypadalo, tak jsem se teleportovala blíž ke škole, tak aby mě ale samozřejmě nikdo neviděl. Došla jsem k ní a vešla rovnou dovnitř. Když jsem mířila ke své skřínce, všimla jsem si, že už tam Peter a Wanda jsou.

„No kdopak se to uráčil přijít do školy.“ uchechtnul se Peter.

„Taky tě ráda vidím.“ drkla jsem ho do ramene.

„Zjistila jsi něco?“ vyptávala se Wnada.

„Vůbec nic.“ odpověděla jsem jí a strčila bundu do skřínky.

„Kde jste vůbec nechali Jess?“ došlo mi to.

„Měla nějaké zkoušky v Shieldu.“ pousmál se Pater.

„Jo tak. No nic, já mířím do třídy. Uvidíme se po škole?“ zeptala jsem se.

„Po škole tady.“ rozhodla Wanda.

„Rozkaz.“ zasalutovala jsem pobaveně.

Potom už jsem šla do mojí třídy. To zas bude den. Sedla jsem si na svoje místo a vytáhla si mobil.

Invincible 《Avengers》✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat