„Pííp. Pííp.“ rozneslo se pokojem.
„Jarve, vypni to nebo mi praskne hlava.“ zabručela jsem a hlavu si přikryla polštářem.
Pípání utichlo. Dneska se mi vůbec nechtělo vstávat. Všichni kromě mě, Buckyho a Tonyho jsou na misi. Takže musím dneska do školy sama. Super. Asi vás zajímá, proč jsme my tři nešli také. Tony řekl, že s Rogersem na žádné akce chodit nebude, že by ho prý zabil. Bucky byl tak šikovný, že si zlomil nohu, takže nikam nesmí. No a já jsem nikam nechtěla, jelikož misi už mám. Musím sledovat našeho ředitele. Řeknu vám fakt zábava. Vyhrabala jsem se z postele a zalezla jsem do koupelny. Opláchla jsem si obličej, vyčistila si zuby, nalíčila se a rozčesala vlasy. Nechala jsem je tak jak byli a vlezla jsem do pokoje. Přišlo na řadu oblečení. Dnes se mi nechtělo moc ni vymýšlet, tak jsem popadla první, co jsem viděla. Což bylo šedé tričko s větším výstřihem, černé skinny jeansy a černý křivák. Doplnila jsem to bílými botaskami a prstenem od Tonyho.
Popadla jsem tašku, mobil a seběhla jsem do obýváku.
„Ty tam chceš jít vážně sama?“ ujišťoval se Tony.
„Zvládla jsem i horší věci. Pár hodin ve škole ještě zvládnu.“ pousmála jsem se.
„Jak myslíš, zlatíčko.“ objal mě a dal mi pusu na čelo.
„Vyzvedneš mě po škole, nebo si mám vzít auto?“ optala jsem se.
„Vezmi si auto. Musím jet do firmy, něco zařídit.“ odpověděl mi.
„Dobrá.“ usmála jsem se a došla do kuchyně.
Popadla jsem jablko a šla zpět.
„Pajda přichází.“ uchechtla jsem se.
„Hahaha. Vtipné.“ urazil se Bucky a sedl si na sedačku.
„Promiň, ale já musela.“ usmála jsem se omluvně.
„To tu budu sám?“ nahodil smutný úšklebek.
„To zvládneš, za chvíli jsem doma.“ objala jsem ho a dala jsem mu pusu na tvář.
„No dobrá.“ usmál se.
Zalezla jsem do výtahu, ještě mu zamávala a sjela do garáží. Došla jsem ke svému miláčkovi a nasedla jsem.
ČTEŠ
Invincible 《Avengers》✔
FanfictionKate se po roce, strávené na Asgardu, vrací zpět domů. Bude muset poskládat rodinné pouto, které se v době její nepřítomnosti trochu potrhalo. Čekají jí ale i nemilé překvapení. Pokračování Stark's Princess. Cover opět od @havanachild❤👑 Není co do...