18.Svatba

2.2K 105 25
                                    

„Lásko, vstávej.“ zašeptal mi Steve do ucha.

„Za chvíli.“ zahuhňala jsem a otočila se na druhou stranu.

„Měla bys hned. Za deset minut tu máš holky.“ připomněl mi.

„To už je tolik?“ vyjekla jsem a posadila se.

„Ano.“ usmála se pobaveně Steve.

„Proč si mě nevzbudil, než si šel běhat.“ namítla jsem.

„ To bys mě vykopla do výtahu jak Sharon.“ podotkl s úsměvem.

„Taky pravda.“ zasmála jsem se.

„No nic, já se jdu připravit. Uvidíme se pak.“ usmál se, dal mi pusu na čelo a zmizel.

Jak já ho miluju. Zatřepala jsem hlavou a připravila vše, co budeme potřebovat. Pak jsem dalších pět minut stála nad šaty a přemýšlela jsem, které jsi vezmu na sebe. Pořád jsem se nemohla rozhodnout. Přesně v šest do pokoje vtrhli Nat, Jess a Wanda.

„Tak jdeme na to, ať to stihneme.“ zavelela Wanda.

Jako první šla Jess. Vlasy jsem si vzala na starost já a Wanda se postarala o make-up. Stříbrné kouřovky a fialovorůžová matná rtěnka dokonale ladily k sobě. Já její krásné blonďaté vlasy sepnula v neuspořádaný drdol, který jí nehorázně slušel. Oblékla jsi šaty a doplnila je lodičkami ve stejné barvě, jako byli šaty, stříbrnými náušnicemi a náramkem. Potom už jen psaníčko ve stejné barvě jako šaty a byla hotová.

 Potom už jen psaníčko ve stejné barvě jako šaty a byla hotová

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jako druhá na řadu přišla Wanda. Vlasy tentokrát dělala Jessica a já si vzala na starost make-up. Vytvořila jsem nádherné třpytivé červené kouřovky a doplnila jsem to matnou červenou rtěnkou. Jess vzala přední pramínky vlasů a zapletla je do copu. Zbytek jen trochu natočila. Červené šaty Wanda doplnila červenými lodičkami a červeným psaníčkem. Přidala ještě malé nenápadné zlaté náušnice ve tvaru hvězdiček a zlatím prstenem ve tvaru zatočeného šípu. Vypadala stejně úžasně jako Jess.

 Vypadala stejně úžasně jako Jess

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přišla řada na mě. Nakonec jsem šla do modrých šatů. Vlasy mi dělala Jess a make-up Wanda. Když bylo všechno hotové, otevřela jsem oči. Byla jsem v šoku, jak to úžasně vypadalo. Modré třpytivé koučovky dokonale ladily s matnou černou rtěnkou. Svoje modré vlasy jsem měla trochu podobně udělané jako Wanda, ale přece úplně jiné. Bylo to opravdu nádherné. Oblékla jsem si ony modré šaty a obula si modré lodičky. Celé jsem to doladila modrým psaníčkem, řetízkem od Steva, stříbrnými náušnicemi a náramkem.

Invincible 《Avengers》✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat