Probudila jsem se v půl šesté. Celou noc jsem probrečela a naspala jsem tak dvě hodiny. I přesto jsem nemohla usnout. Sedla jsem si a prohrábla si svoje modré vlasy. Natáhla jsem se pro ovladač a zapla televizi.
„Podle včerejšího prohlášení Tonyho Starka, je Kate Stark, která včera ohrožovala ulice NY, nevinná. Byla prý ovládnuta bratry DellaValle, kteří podle jiných zdrojů pracují pro Hydry. Kate Stark tudíž nečekají žádné následky. Tady jde vidět, jak nám SHIELD lže a neříká nám vše. Hydra měla být už dávnou zničená? Proč tu tedy jsou ještě její příslušníci? A nelže nám opět SHIELD společně s Avengers? A je dobře, že Kate Stark nebude za svoje činy potrestaná? Více informací a odpovědí na tyto otázky vám přineseme ve večerních zprávách.“ dokončil moderátor zprávy.
Vypnula jsem televizi a naštvaně hodila ovladačem o zem. Nejvíc mě asi naštvalo, že nás Avengers pořád přidávají a přirovnávají se SHIELDem. O SHEILDu se ví, že lže. Ale v poslední době, i potom co se málem rozpadl, se to o dost zlepšilo a pravda už to moc není. Ale Avengers pod SHIELD už dávno nepatří a celé to svedou i na nás. My tady celou planetu chráníme, ale jsme ti nejhorší. Já před rokem na úkor svých schopností zachránila Zem a oni řeknou, že lžeme. A ještě by si přáli, abych byla potrestaná. Myslím, že trpím až dost. Si jako myslí, že smrt nevinných lidí mi je jednou. Už vážně nevědí, jak lidi zmanipulovat a poštvat je proti někomu jinému. A to vše jen pro peníze. Měla jsem na všechny strašný vztek, tak jsem se rozhodla, že si ho půjdu vybít do tělocvičny. Vstala jsem z postele a došourala se ke skříni. Vytáhla jsem z ní černou sportovní podprsenku a černé legíny.
Zašla jsem do koupelny, dala jsem si rychlou sprchu a převlékla se. Přešla jsem k zrcadlu a sama sebe se lekla. Červené opuchlé oči od pláče, kruhy pod očima a vlasy trčící do všech stran. Vlasy jsem rozčesala a sepla do vyššího culíku. Kruhy pod očima jsem zakryla korektorem a pudrem. Nic víc jsem teď neměla náladu řešit. Vyšla jsem z koupelny a obula si černobílé Nike. Pohladila jsem Bluea, který spokojeně oddechoval na křesle, a vydala jsem se do tělocvičny. První na řadu přišlo základní protažení. Potom jsem přešla k boxovacímu pytli. Vylezla jsem na něj, obmotala kolem něj nohy a udělala jsem si pár přítahů. Seskočila jsem z něj a na ruce jsem si nasadila rukavice.
ČTEŠ
Invincible 《Avengers》✔
Fiksi PenggemarKate se po roce, strávené na Asgardu, vrací zpět domů. Bude muset poskládat rodinné pouto, které se v době její nepřítomnosti trochu potrhalo. Čekají jí ale i nemilé překvapení. Pokračování Stark's Princess. Cover opět od @havanachild❤👑 Není co do...