Ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři. Steve byl přitulený na moje holá záda, jednu ruku měl pod mou hlavou a druhou na mém bříšku. Když jsem si vzpomněla na večer, úsměv se zvětšil. Steve jěště spal, tak jsem se opatrně dostala z jeho objetí. Popadla jsem jeho tričko a oblékla si ho. Ještě jsem si navlékla kraťasy a vydala jsem se do kuchyně.
„Ahoj. Vy už jste zpět?“ zarazila jsem v kuchyni na Nat s Tonym.
„Někdo vám musí udělat snídani, když spíte do jedenácti.“ usmála se Nat.
„Není to náhodou triko Starouše.“ prohlídl si mě Tony.
„Jo, je.“ usmála jsem se nevině.
Tony chtěl něco říct, ale Nat ho přerušila.
„Mohla by si jít zbudit ty ospalce. Jarv to nějak nezvládl.“ poprosila mě.
„Jasně. Jdu na to.“ usmála jsem se a šla k pokojům.
První jsem se zastavila u pokoje Wandy a Clinta. Zaklepala jsem. Ozvalo se vyzvání, tak jsem vstoupila.
„Nechci rušit, hrdličky. Ale máte se dostavit na snídani. Jinak sem přijde Nat.“ usmála jsem se.
„Tak to už běžíme.“ ušklíbl se Clint.
Kývla jsem a šla jsem dál. U Sama jsem jen zabouchala na dveře a zařvala, ať jde na snídani. Další byl nařadě Bucky s Bluem. Vešla jsem dovnitř. Bucky ještě spal, ale Blue už byl čilí. Vzala jsem ho do ruky a pomazlila jsem se s ním.
„Bucky, Blue zmizel!“ vyjekla jsem.
„Cože?“ sedl si rychlostí světla.
Musela jsem se začít smát.
„No to byla vážně sranda.“ postěžoval si uraženě.
„Promiň, já musela. Mám tě ráda. Jo a mazej dolů na snídani. Bluea si beru.“ usmála jsem se, dala mu pusu na tvář a odešla jsem.
Poslední byl na řadě Steve. Došla jsem k sobě do pokoje, společně s Bluem v náručí. Vešla jsem do pokoje a Bluea položila na zem. Steve pořád spokojeně spal. Přešla jsem k němu a dala mu pusu.
„Vstáváme, ospalče.“ špitla jsem mu do ucha.
„Ještě chvilku.“ zamumlal a přitáhl si mě do objetí.
„Dole čeká snídaně a Nat s Tonym, tak vstávej.“ vyprostila jsem se z jeho objetí.
„Tak to bych si měl pospíšit.“ usmál se.
„To teda. Uvidíme se dole.“ dala jsem mu pusu.
Vzala jsem zase Bluea a šla jsem dolů. Tam už v pohodě všichni snídali.
„Kde si nechala Starouše?“ zajímal se Tony.
„Hraje si na Šípkovou Růženku.“ ušklíbla jsem se a nandala si míchaná vajíčka.
„Jsi, to střídáte ne.“ uchechtl se Bucky.
„Asi jo hale.“ zasmála jsem se.
Vzala jsem Blueho misku a dala jsem mu do ní pár granulí. Ano, vím, že není fakt živý. Ale chová se a je to pes. Tak se nedivte. Dala jsem mu misku na zem a se svým talířem, jsem si sedla ke stolu. Nalila jsem si džus a pustila se do jídla. Ani ne po třech minutách dorazil Steve.
„Šípková Růženka se uráčila přijít na snídani.“ rýpl si do něj Tony.
„Jak jste se včera měli?“ skočila jsem do toho.
ČTEŠ
Invincible 《Avengers》✔
FanficKate se po roce, strávené na Asgardu, vrací zpět domů. Bude muset poskládat rodinné pouto, které se v době její nepřítomnosti trochu potrhalo. Čekají jí ale i nemilé překvapení. Pokračování Stark's Princess. Cover opět od @havanachild❤👑 Není co do...