Bugün olup biten herseyi aklımdan cıkarıp masamın üstüne koymustum.Öyle ki aklımda degil tam karsımda durmalarını istiyordum.Görmek istiyordum tüm hata ve yanlıslarımı,yasamları ve ölümleri...
Ahmet...
Ah Ahmet...
Bundan böyle sende karsımda olacaksın.Nefsimle aynı hizada.Bundan böyle tamamen düzelmeliydim.Bundan böyle kaçarı yoktu.Artık neyin günah neyin sevap,neyin helal neyin haram oldugunu biliyordum.Artık nefsime kanmak aptallık olurdu.Ey Rabbim! Şöyle bir geriye baktıgımda kendimi temiz görebilecek miyim? Beni tertemiz yaratmışken,bunca işledigim günaha rağmen kendimi temiz görebilecek miyim? Şimdi hangi ayetin dokunacak yüreğime?
Ey Rabbim! Beni affet.Şu yasak aşktan vazgecemedigim için,kendimi tam anlamıyla sana adayamadıgım için.Affet ne olur...Başım zonkluyordu adeta.Gözlerime daha fazla zulmetmemek adına usulca kapayıverdim.Kendimi ölümün sıcak kucagına bırakıvermiştim.
"Ahmet! Ahmeeett! Yardım et.Buradasın biliyorum.Kurtar beni.Burası cok soğuk.Üşüyorum.Üşüyorum ne olur beni kurtar.
Râna.Benden uzak dur.Ben seni kurtaramam.Yardım bekledigin bu eller itti seni oraya.Oradan kendi çabanla çıkabilirsin.Benim sana faydam degil,zararım dokunur ancak.Sana bunu söylemiştim.
Ahmet yapma.Ben...Ben titriyorum.Çok korkuyorum.Çıkar beni buradan.Burada sesler duyuyorum.Yardım et.
..."
"Ahmeeeett." Vücudum buz tutmuştu adeta.Yastıgım sırılsıklam olmuş,ellerim titriyordu.Hala korkuyordum.Hala...
Bu nasıl bir rüyaydı böyle diye düşünmeye başlamıştım.Aslında anlamı gayet acıktı.Zaten bunları düşünerek uyudugum için bilinçaltı oldugunu anlamıştım.Fakat bu yine de korkumu bastırmıyordu."SubhanALLAH."
Alarmımın çalmasıyla yerimden sıçramıştım.Sabah namazı vaktiydi.Hissiz bacaklarımı ellerimle tutup güçlükle aşağıya sarkıtmıstım.
Abdestimi aldıktan sonra kızları da kaldırmıstım.Birgün helalim olarak Ahmet'i de kaldırabilecek miydim acaba? O günü görmeyi cok istiyordum.Ama hayırlısı degilse de boynumu büküp O'ndan gelene razı olacaktım.
Usulcu seccademi serip gri namazlıgımı üzerime geçirmiştim.Rüyanın etkisi halen üzerimdeyken,tekbirimi alarak onu çok ötelere itelemiştim.Evet artık Rabbimle başbaşaydım.Secde de uzun uzun duruyor,onun karşısında oldugum için,beni bu vakitte huzuruna çağıracak kadar nasipli oldugum için hamd ve istiğfar ediyordum.Evet nasipliydim.Rabbim onca kulunun arasından beni çekip huzuruna cıkartmıstı.Bu nasip degil de neydi ki? Secdelerimi uzun tutuyor,beni çileden çıkaran nefsimi Rabbime şikayet ediyordum.Birde hakkımda her zaman hayırlı olanı diliyordum.
Namazım bittikten sonra Fatiha suresinin tekrarını yapmıştım.Hala okurken şaşırıyordum.3 aylık tatilde Kuran okumayı öğreneceğim için çok heyecanlanıyordum.Bu benim için çok çok büyük birşeydi.Şuanda hayatımdaki en heyecan verici durumdu.
Başımı,tersini çevirdiğim yastıgıma tekrar koydugumda Mukaddes gelmişti aklıma.Tesbihatımı yaparken bir yandan da kalbimden ona teşekkür ediyordum.İyiki onu tanımışım.İyiki...
Gözümde akmak için çırpınan minik damlayı usulca silivermiştim.Kalbim hala acıyordu.Sonra onun nasıl yaşayıp,nasıl can verdigini düşününce kalbimin ritmi normale dönüyordu.Elhamdulillah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İFFET
Teen FictionOnunla karşılaştığım ilk an içimdeki kıpırtı hem ürpermeme hemde hüzünlenmeme sebep olmustu.Simsiyah gözleri kahverengi gözlerime ulaştığında,kalbimin duracagını hissettim.Bunu gerçekten hissettim.Öyle ki kalbim kaburgamı kırıp çıkma konusunda cok k...