Ráno som nemala dobrú náladu. Spomenula som si na to, čo mi včera oznámil Alex. Ten mimochodom ležal vedľa mňa. Už asi 20 minút nespal.
,,Dobré ráno, princezná." povedal a pobozkal ma. Len letmo som sa usmiala a zošuchla som sa z postele. Alex bol hneď na nohách a oboma rukami ma chytil okolo pása. Spolu sme zišli dolu schodmi.
Pozerala som sa na prázdny dom. Nikde okrem nás nebolo ani živej duše. Zavrela som oči. Priala som si, aby všetky tie zlé veci boli len sen, nočná mora... ale neboli. Všetko toto bola krutá realita a ja som sa s tým musela zmieriť. Podišla som k malej komode v obývačke. Svoj pohľad som nasmerovala na fotografiu, kde sme boli odfotená celá rodina. Ja, mama, otec, Sophie a Adam. Jemne som hladkala maminu usmiatu tvár. Do očí mi vhrkli slzy. Alex ma objal. Nič som nehovorila, len som tam tak stála a pozerala som sa na moju rodinu, ktorá bola teraz už v nebi. Naveky.
Alex nechcel, aby som smútila, tak ma vyviedol von na lavičku, na ktorej som sa dozvedela najhoršiu správu v mojom živote. Sadla som si. Hoci vonku bolo teplo, lavička bola studená ako ľad a mňa vďaka tomu zalial pocit chladu. Vari sa toto všetko deje len mne? Len ja mám takú smolu? Práve keď nájdem na opustenom ostrove svoju prvú lásku, hneď na to ju na pár dní stratím a po príchode domov ma čakajú len samé zlé veci! Smrť mamy mojej najlepšej kamarátky, smrť celej mojej rodiny... Musela som uznať, že toto boli najhoršie dni môjho života. No v mojom srdci aj napriek tomu nevládla úplná zúfalosť. Pretože Alex bola jediná osoba, ktorá do môjho života priniesla viac lásky, zábavy a šťastia.
,,Ďakujem. Dal si mi všetko..." pozrela som sa na Alexa a osamelá slza mi skĺzla dolu lícom. Navzájom sme sa objali. Necítila som už bolesť, len hlbokú lásku a túžbu v srdci.
,,Pred sebou máš len tie najlepšie dni svojho života. Ver mi. Cítim to... Pretože teraz sa začína nový začiatok."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Modrá lagúna: Nový začiatok [SK]
ПриключенияMonika je mladé 13-ročné dievča. Rada cestuje do rôznych krajín a Chorvátsko bola vždy jej vysnívaná dovolenková destinácia. Ako sa ale zachová, keď sa úplne sama ocitne na ostrove odrezanom od zvyšku sveta, kde sa môže spoliehať len sama na seba...