Kapitola 15

202 21 6
                                    

,,Takhle jsem si to teda rozhodně nepředstavoval," pronesl Harry s laškovným mrknutím, jakmile obklíčil Louise na pohovce. Znemožnil mu jakýkoliv útěk, když obě jeho vypracované ruce spočinuly na obou stranách Louisova obličeje, kousek nad rameny. Byly to dvě hodiny, co dorazili do bytu staršího z páru a zároveň to bylo něco přes hodinu, co Louis padl na pohovku a se zavřenýma očima diskutoval s Harrym.

Koleny obklíčil Louisovy boky a jemně na něj nalehl. Sledoval jeho oči, ve kterých shledal naprostou oddanost, jež ho donutila k následujícím činům. Jejich tváře nyní dělily pouhé milimetry. Teplý dech se tomu druhému odrážel od tváře a jejich srdce hlasitě bily, rty téměř spojeny v souladnou hru vášně. Harry se potěšeně ušklíbl díky splašenému dechu chlapce pod jeho tělem. Způsoboval oběma muka, když se stále neměl k činu, ale šlo o hru, o souboj, který tak či tak skončí nezapomenutelným požitkem obou hráčů a nakonec to byl právě drobný chlapec, jež přerušil tu bolestivou vzdálenost a jemně spočinul svými úzkými, měkkými rty na těch ohromně plných a hebkých. Harry se okamžitě chopil příležitosti a s nepředstavitelnou vervou se vpil do těch lahodných rtů. Nešlo o první polibek z obou stran, ale ačkoliv Harry políbil již několik dívek a chlapců předtím, tyto rty se mu zdály mnohem jiné, mnohem lepší. Zapadaly do sebe stejně tak, jako jejich dlaně a oba ve stejnou chvíli nevědomě pomysleli na to, že pro sebe byli stvořeni.

Chlapec věřil, že na úplném počátku jsou od sebe dva lidé pro sebe stvořeni odtrhnuti s povinností se opět shledat. Bylo přinejmenším smutné, že se to nepodařilo každému. A Harry? Jeho myšlenky se tímto směrem nejspíš nikdy neubraly, ale možná v jeho hlavě přesně ty samé myšlenky také tkvěly.

Již od pokročilého začátku nešlo o jemné polibky. Pokojem se ozval tichý vzdych, když Harry kousl do Louisova rtu, jež ihned začal laskat. Nemohl se nabažit jeho polibků. Jejich pánve se Harryho pomocí střetly, což vypustilo do pokoje, v němž se doposud ozývaly pouze mlaskavé zvuky, další, nyní již znatelně hlasitější, sten. Ještě párkrát zopakoval tyto pohyby, které donutily Louise obmotat své štíhlé, pevné stehna okolo Harryho pasu. Využil sílu lýtek a přitlačil Harryho tělo na to své ještě těsněji. Začal i svou pánví přirážet vzhůru, oproti Harrymu a odtrhl se od jeho rtů. Oční víčka zůstaly k sobě semknuty, když se několika dravými polibky dostal až k Harryho krku, jež začal laskat. Miloval specifickou, známou pokožku pod svými rty. Byla pevná a smysly omamující. Harry těžce dýchal a nechal ze sebe vypustit hluboký vzdych, když chlapec svými ostrými zoubky skousl jeho citlivou pokožku.Pevně uchopil chlapcovy boky a bez sebemenší námahy přetočil jejich pozice. Nyní Louis spočíval na pevném, o mnoho větším těle, a stále náležitě pokračoval ve své rozdělané práci. Usmyslel si, že Harryho pokožka by na sobě měla nést jeho označení, což se jako špatný nápad nezdál ani Harrymu. Bylo neuvěřitelně žhavé cítit mlsné rty jeho mladší polovičky mrštně se pohybující po jeho rozpálené pokožce. Položil dlaně na Louisův kulatý, pevný zadeček, který byl dostatečně pevný na to, aby si s ním mohly jeho dlaně hrát, různě mačkat a jemné jej poplácávat. Přitlačil jejich rozkroky ještě více k sobě a pánví začal dělat pomyslné osmičky. Jeho uším byly tak lahodící chlapcův splašený dech a hlasité vzdychy. Pohyby obou pánví vytvářely neskutečnou slast a sexuální umění, ale Louisovy rty si přestaly hrát s pevnou pokožkou mužova vlastnictví. Za to jej muž téměř až výchovně poplácal po zadečku. Naposledy se zakousl do aromatické, vlhké pokožky, po níž následně párkrát přejel jazykem, jakoby byl malíř a dodělával poslední detaily na svém velkém díle, a nakonec ji s veškerou láskou políbil. Přestal v pohybech své pánve, načež Harry zmoženě zasténal a pokusil se chlapce svými pohyby a velkými dlaněmi přimět k pokračování. Ten jej ale poněkud drze odbyl posledním polibkem na rty, po němž se od něj odtáhl. Muž natáhl krk ve snaze dopomoct jejich rtům se opět setkat, ale po neúspěchu padl zpět na pohovku a se stále zavřenými oči zhluboka dýchal.

Drobný chlapec se přitulil k jeho hrudi, tvář zabořil do mužovy prohlubně mezi ramenem a krkem a také se snažil uklidnit svůj splašeny dech a divoce bijící srdce.

,,Před pár dny, tehdy v restauraci, když jsme se spatřili prvně po několika dlouhých týdnech, jsem se tě ptal, čím se zabýváš," unaveně zamumlal do mužova krku. Ten ho pokynul k pokračování. ,,Odpověděl jsi, že občas fotíš pro různé módní značky," muž na souhlas zamručel. ,,Chtěl bych vidět nějaké tvé fotky."

pozn.: Ahoj! Co říkáte na Louisovo zakončení dnešního dílu? 😜
A co vůbec na díl samotný?
Mnoho z nás se jistě dnes do školy s nadšením nevracelo (ačkoliv já ano), a proto jsem vas chtěla potěšit alespoň novým dílem. Podařilo se mi to?
A jak vůbec probíhal váš první školní den?

All the love, K xx

Chaos. Kde žijí příběhy. Začni objevovat