,,Sugar daddy? Vážně?” od srdce se zasmál Louis. ,,Copak jsi zralý, úspěšný muž, který však nemá štěstí v lásce, a proto hledá své sugar baby, které se rádo nechá rozmazlovat a na oplátku ti bude dělat společnost?” stále se smál mladší.
,,Nepotřebuju, abys mi cokoliv kupoval. Nejsem s tebou pro tvé peníze, Harry. Vážně mě ale mrzí, pokud si to o mně myslíš.” dodal s povzdechem, avšak pobavení z něj stále vyzařovalo.
Harry chlapci věnoval pobavený pohled a silněji, avšak stále příjemně a pevně, stiskl jeho stehno.
,,Ne, to ne, zlatíčko. Jen chci, abys měl i u mě nějaké oblečení. Ačkoliv jsme na úplném začátku vztahu, chci, aby ses u mě cítil jako doma. Převléct se po škole či práci do domácího a vůbec, nebát se cokoliv použít.” při u mě doma se Harry vždy podivně zašklebil, protože to říkal nerad. Nepovažoval onen byt za svůj domov, pokud v něm nebyl drobný chlapec. Teprve tehdy s radostí mohl prohlašovat jejich vlastnictví.
,,Víš.. cítím, že tohle je opravdu trvalý vztah a nechci se mu jakkoliv bránit. Trvalý vztahy máme za život asi jen dva nebo tři. Nevím, jak bych vysvětlil mou domněnku, ale někde hluboko ve mně vím, že má láska k tobě je pravá.”
,,Ty jsi neskutečný,” žasl Louis.
,,Stojím tu před tebou z masa a kostí a vyznávám ti svou lásku. Myslím, že jsem dostatečně skutečný.”
,,Jak jsme se od sugar daddyho dostali až sem?” zachichotal se Louis a jeho tváře zrůžověly. Tolik chtěl Harrymu opětovat vyznání lásky a tentokrát nemohl proto,že by si snad nebyl jist, naopak - věděl, že jeho city se od těch mužových moc neliší. Problémem byla odvaha, jež chlapec neměl.
,,Pane Tomlinsone, jste hotový kazič mých proslovů, to vám tedy povím,” vydechl Harry. Měl toho tolik na jazyku, ale chlapcovy činy jakoby všechny slova vymazaly.
Harry předváděl ukázkového přítele, když po zaparkování oběhl auto a otevřel dveře na straně spolujezdce. Louis se o nic nepokoušel, protože může opravdu nechtěl rozhodit. Jako tehdy.
Ochranný pás okolo jeho drobného těla díky Harryho pomoci zmizel, načež se chlapec pootočil pro usnadnění východu, ale zastavily ho Harryho silné paže, jež se obmotaly kolem jeho těla. Tuze ho k sobě přitiskly. Harryho tvář našla své místo v ohbí Louisova lahodného krku, na němž se vyjímaly znaménka lásky, vytvořené jím samotným. Jemně políbil každé z nich a slastně vdechl chlapcovu nádhernou, přirozenou vůni. Nemohl se jí nabažit a přísahal Bohu, že si v tu chvíli nepřál nic jiného, než zůstat po zbytek svých dní ukryt v chlapcově krku. To mu však nebylo dovoleno, když právě onen chlapec za pomocí obou svých dlaní zvedl mužovu překrásnou tvář do vášnivého polibku. Oba toužili po své přítomnosti nesmírným způsobem.
,,Nejraději bych tě odvedl někam daleko a již nikdy tě nepustil. Vůbec se mi tě nechce vystavovat všem těm lidem uvnitř. Nechci opouštět přítomnost tvého těla.” odtrhli se od sebe, když popadali dech, aby mohli pokračovat. Jejich rty byly nateklé a rudé od jemného kousání a drsnějších polibků. Jediný pohled na chlapcovy opuchlé rty donutil Harryho zavrčet a opět na ně zaútočit. Přejel jazykem přes Louisův spodní ret v němé žádosti o povolení vstupu, jež se mu ihned dostavil a oba se s neuvěřitelnou vervou pustili do bitky svých jazyků. Když se od sebe následně odtrhli, oba hlasitě a nepravidelně popadali dech.
,,Tak neopouštěj.” omámeně zašeptal chlapec.
///
Zdraviiiiiim! 🌞 Jak se všichni máte? Doufám, že vás nový díl alespoň trochu potěšil.
Taky bych chtěla moc poděkovat stylinsondaughter001 za její krásné komentáře ke každému dílu. Nic mě nedokáže potěšit tolik, jako vaše odezva. Děkuju, děkuju, děkuju ❤
ČTEŠ
Chaos.
FanfictionJe to absolutní lidská jistota, že nikdo nemůže znát svou vlastní krásu nebo vnímat smysl své vlastní ceny, dokud to na něj není zpět odraženo v zrcadle jiné, milující, starostlivé, lidské osoby. 14.8.2017 #893 v kategorii fan fikce 15.8.2017 #698 v...