-Jimin bak balon bulduk!
Jimin heyecanla kalkıp kardeşlerinin elindeki şeyi aldı.Jungkook yürüteciyle koşarak yanlarına geldi.
-Baba bunu nasıl şişirebiliriz?
Namjoon oğullarının elindeki şeyi farketmesiyle beraber öksürük krizine girdi.
Seokjin farketmesiyle beraber ayağa kalkıp ellerinden kaptı.
-Nerden buldunuz bunu!
-Abimin odasında.
Seokjin elindekinden kurtulup telefonuna sarıldı.Yoongiyi aradı.
Ama ulaşamıyordu.
Sinirden iyice delirirken Namjoonda çocuklara buldukları şeyin bir balon olmadığını uygun bir dille anlatmaya çalışıyordu.
-Açmıyor!Bu çocuğu bir gün öldüreceğim!
Kapıya yönelmiş kabanını üstüne geçirirken Namjoon yanına geldi.
-Sonuçta o da bir erkek Seokjin.Bunlar normal.
Seokjin sinirle kolunu kurtardı.
-Bu yaşta normal değil Namjoon.Biraz daha bilinçli ol.Jungkookla ilgilen şimdi.
❤
-Bu yaptığın çok yanlıştı Yoongi.Affedilemez.
Saat üçte herkes uyumuşken evin üç üyesi ayaktaydı.Yoongi işiteceği azarları bekliyordu.
-Niye yalan söyledin?
-Bilmiyorum.
-Eğer yalan söylemeseydin daha az sinirleneceğimi biliyorsun değil mi?
-Doğruyu söylesem gönderir miydin ki?
Seokjin Namjoondan sözü alıp Yoonginin yanına oturdu.
-Sonuçta olan oldu.Odana çık Yoongi.Sana sinirli değiliz.Sadece sana olan güvenimizi kaybettin.
Yoongi birşey söylemeden odasına gitti.Asla pişman değildi.Hayatının en güzel anını yaşamıştı.
Namjoon gayet üzgün olan sevgilisinin yanına oturdu.Sırtını sıvazlarken burukça gülümsedi.
-Merak etme düzelir.Hem yarın güzel bir gün.
❤
Hoseok heyecanla yatağından indi.Koşarak ikiz kardeşlerinin odasına daldı.
-Uyanın hadi!
Taehyung gözlerini aralandığında hızlıca kalktı.
-Ne oldu?
-Bugün Jungkookun doğum günü!
-Gerçekten mi?
Jimin hemen uyanmış küçük gözlerini büyültmüştü.Küçük kardeşleri ne kadar da hızlı büyüyordu.
Hoseok ikizleri uyandırdıktan sonra Yoonginin odasına girdi.Abisini yavaşça sarstı.
-Hadi uyan hyung.
-Siktir git başımdan.
Hoseok oflayarak geri çekildi.Ona fazla yüklenmedi.
Yatak odasına girip uyanmış olan minik kardeşini kucağına aldı.
-Günaydın Jungkook.
Jungkook gülümseyip iki elini de Hoseokun yanağına koydu.
Seokjin Jungkookun gülmesiyle beraber hemen uyanmıştı.Her küçük sesinde uyanıyordu.