29

2.2K 163 63
                                    

-İNANAMIYORUM CHO HEE ÇOK GÜZEL OLDUN BİRİ BENİ CİMCİKLESİN!

Namjoon Cho Hee'yi gelinlikle görünce heyecana gelen karısını sakinleştirirken küçük casus Jungkook kapının kenarından gözüktü.

-Jungkook!

Cho Hee onu geri döndürüp kapıyı kapattı.Ama o çoktan istediğini almıştı bile.Onun ne kadar güzel olduğunu anlatmak için Yoonginin hazırlandığı odaya koştu.

Yoonginin sürekli olarak elleri titriyordu.Hobi ona kravatını bağlaması için yardım ederken terlemeye başladı.

-Hyung bu kadar gergin olma.

-Ne gergini!?Gergin değilim.

-Birkez daha ellerin oraya buraya çarparsa kravatla boğarım seni.

Odadaki herkes gülmeye başladı.Jiminle Tae bir takım giyinmişlerdi ve harika görünüyorlardı.

Aslında Kim ailesindeki herkes harika görünüyordu.Kravatını da bağladıktan sonra kapı çalındı.Kıvırcık saçlar göründüğünde Yoongi istemsizce gülümsedi.

-Dong Hyun?

İkisi sarıldıktan sonra Yoongi geri çekildi.

-Fazla sarılmayalım şimdi kalkar falan.

-Ya!

Jungkook yabancıları süzmekte usta olduğundan herkesin merak ettiği soruyu sordu abisine.

-Bu adam kim ki?

Dong Hyun meraklı gözlerle ona bakan Jungkooka elini uzattı.

-Ben Dong Hyun.Yoonginin arkadaşıyım.

Jungkook onun uzattığı elle tiksinerek baktı.

-Anladım.

Bir süre önce internetten azgının ne demek olduğunu araştırmıştı.Bu yüzden bu adamın elini tutma gereği duymuyordu.

-Annem aşağıya inin diyor gidelim hadi!

Yoonginin odasından çıkıp onu yanlız bıraktılar.Kenardaki beyaz koltuğa oturuo derin bir nefes aldı.Kalbini düzene sokmaya çalıştı.

-Herşey çok güzel olacak Yoongi.

Kendi kendine konuşup kapıyı açtı.Koridorun biraz sonundaki kapıyı tıklatırken yeniden bütün vücudunu heyecan sardı.

-Cho Hee?

Kapı aralandı ve Cho Hee tanrıçalar gibi gözüktü gözüne.Çok sevdiği sarı saçlarını zarifçe toplatmış,üzerindeki gelinlikle kuğu gibi görünmüştü.

Yoongi ona öyle bakınca utanarak güldü.

-Ya öyle bakma.

Gözleri doldu birazcık.O kadar mutlulardı ki birazdan aşağıya inmezlerse ikiside ağlayacaktı mutluluktan.

-Bence sen çıkma biryere.Buraya çağıralım şahitleri falan odada evlenelim.

-Ne diyorsun yine?

-Çok güzel olmuşsun.Kimse görmesin seni.

-Seni öperdim ama rujum bozulur.

Yoongi güldü.Cho Hee'nin güzelliğine kapılmışken kendisinin nasıl mükemmel göründüğünü unutmuştu.

Kolunu uzattı yavaşca.Birlikte merdivenlerden inmeye başladılar.

Cho Hee alkışlayanları duyamıyordu bile.O kadar heyecanlıydı ki kulakları işlevini kaybetmişti.

Yan yana cennete açılan bir kapı gibi süslenmiş yerde durdular.Sadece birbirlerini görüyorlardı.

Orda oturup salya sümük ağlayan Seokjin bile büyülenmişti.Ne kadar güzellerdi öyle?

İş birbirleri için yazdıkları mektuplara geldiği zaman herkes nefesini tuttu.İkizler,abilerinin yazmak için bütün kardeşlerini başına toplayıp geceyi ayakta geçirdiği emek dolu mektubu duymak için o kadar heyecanlanmışlardı ki birbirlerinin ellerini sıkıca tutuyorlardı.

Hoseok yanına Min Soo'yu almış güzel yaşlarını akıtıyordu.Jungkookta gözleri parlayarak bakıyordu ikisine.

Yoongi başından beri bırakmadığı ellerini korkakça bıraktı.Cebinden zarfı çıkarıp nazikçe açtı kağıdı.Birkaç kez boğazını temizledi.Dudaklarındaki tebessüm silinemiyordu bir türlü.

"Cho Hee'ye,

On altı-

Gözyaşlarını tutamayacağını anladığında hızla çevirdi kafasını.Herkes destek vericesine alkışlamaya başladı onu.Yukarı bakıp birkez kez gözlerini kırpıştırdı.Cho Hee ıslanmış kirpiklerini öpmek istedi o an.

"On altı yaşından beri benim kraliçemsin.

Sana sahip olmasam ne olurdu bilemiyorum bile.Belki de güneş parlamaz,dünya dönmezdi.

Beni bu kadar çok sevdiğin için teşekkür ederim sevgilim.Sana nasıl minnettarım bilemezsin.

Bana,hayatın bütün yönlerini gösterdiğin,beni güldürdüğün hatta beni ağlattığın için minnettarım.

Herşeyini bana verdiğin,bana bu kadar çok güvendiğin için minnetarım.

Bana aşık olduğun için teşekkür ederim.Hayatımın geri kalanında bana olan güvenini boşa çıkarmayacağıma ve ne zaman ihtiyacın olursa senin için orda olacağıma söz veriyorum.

Seni dünyalar kadar çok sevmiyorum,çünkü birden fazla dünya yok.

Bu kısmı Hoseok yazdırdı.Fazla takılma.

Neyse.Yinede bu anın gerçekten gerçekleştiğine inanamayarak seni her zaman koruyacağıma ve seni her zaman seveceğime yemin ediyorum.

Seni seviyorum Cho Hee.

Seni çok seviyorum."

Derin bir nefes verip yeniden katladı kağıdını.Herkes ağlarken birkez daha sarıldı karısına.Boynundaki minik bene öpücükler kondurdu.

-Artık bana ait olduğun tescillendi.

BANGTAN FAMİLY¹✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin