Hoseok yanında getirdiği suyu kum dolu kovayla karıştırarak ilk kumdan kalesini yaptı.
Yeniden kum dolduruyordu ki yanında beliren ayakkabıları gördü.
İlk önce kardeşlerinden biri sandı ama sonra bunların kız ayakkabısı olduğunu gördü.
Kafasını yukarı kaldırdı.Bir süre büyülenmiş gibi kızın yüzünü inceledi.
-Bende seninle oyanayabilir miyim?
-E-evet.
Kız yanına oturup kum doldurmaya başlamışken o hala yüzüne bakıyordu.Minik kalbi hiç olmadığı kadar hızlanmış,yanakları kızarmıştı.
-Senin adın ne?
-Kang Min Soo.Senin?
-Hoseok.Yeni mi taşındınız siz?
-Evet bak orası.
Parmağıyla oturdukları yeri gösterirken Hoseok kafasına kaydetti.Bütün vücudu bir anda anlamdıramadığı bir hisle kaplanmıştı.
-Hun!(hyung)
Jungkook elindeki oyuncak kürekle koşarak yanlarına geldiğinde kız ayağa kalktı.
-Ne kadar tatlı!Senin kardeşin mi?
-Evet.
Jungkook Hoseoka küreği verip annesine doğru koşmaya başladı.
-Arkadaşım olmak ister misin?
❤
Hoseok eve gelir gelmez odasına koşmuş minik burnu ve güzel gözleri yeniden aklına getirmişti.Akşam yemeğine kadar o kızı ve çiçekler gibi kokan saçlarını hayal etti.
Bu akşam ilk defa Yoongi de sofrayadaydı.Namjoonun dediği gibi Seokjin yumuşamıştı.Buna Yoonginin eve getirdiği en yüksek sınav puanının büyük bir katkısı olmuştu.
Jungkook her zamanki gibi sandalyesine tırmanıp önüne konulan makarnayı ağzına tıkmaya başladı.Jimin de Jungkooku aratmayarak makarnaları ağzına doldururken Taehyung çatalıyla gülen yüz şekli yapıyordu.
-Neden yemiyorsun Tae?
-Yarın yine okula gideceğim.
-Bu konuda konuştuk değil mi?
-Sorun ne ki?
Namjoon konuşmaya katıldığında Seokjin seslice nefes verdi.
-Taeyle iki tane baban var diye dalga geçiyorlarmış.
-Niye onları duyuyorsun Taehyung.Bizim dalga geçilecek bir tarafımız yok.Birini sevmek ve onunla bir aile kurmak normal bir şeydir tamam mı?Birdaha sakın üzülme.
❤
Hoseok yemekten sonra hemen odasına çekilen Yoonginin yanına gitti.
-Birşey sorabilir miyim?
-Çabuk ol.
-Birini sevdiğini nasıl anlarsın?
-Hoseok git başımdan.
-Ama gerçekten! Cevap versen ne olur?
-Gördüğün zaman heycanlanıyorsan ve kusurları bile sana güzel geliyorsa.Onu her zaman görmek istersin ve gördüğünde dünyanın en mutlu insanı olursun.
Hoseok birşey söylemeden odadan çıktı.Onu sürekli görmek istiyordu ve gözünde kusursuzdu.Güzel kalbinin bir köşesinde yer kazanmıştı küçük kız.Bundan sonra hergün parka gidip çiçek saçlarının kokusuyla birlikte kumdan kaleler yapacaklardı.
❤
Jimin izlediği çizgi filmin kapatılmasıyla sinirle annesine döndü.
-Ya izliyodum!
-Yatma vakti geldi ama.
-Of!
Seokjin oğlunu kucağına alarak minik burnuna bir öpücük kondurdu.Yukarı çıkıp onu çoktan uyumuş Taenin yanına bıraktı.
-İyi geceler.
Kapıyı aralık bırakıp arkasını dönünce Hoseok birden ona sarıldı.
-Bugün Jungkook benle uyusun mu?
-Uyusun ama çok dikkatli ol.Gece ağlarsa da benim yanıma getir.
-Tamam!
Beşiği Hoseokun odasına götürüp bütün ışıkları kapattı ve herkesi yeniden kontrol ettikten sonra kendi yatağına girdi.
Namjoon bardağını çalkaladı ve yukarı çıktı.Beşiğin odada olmadığını fark ettiğinde kapıyı tamamen kapattı.
-Tam kapatma gece Jungkook ağlarsa duyamayız.
-Sonra açarız.
-Sonra uyuycaz Namjoon.
Gülümseyip Seokjine yaklaşınca olanları anlamıştı.Beline sarılıp öptü.
-Hem yarıda kalmıştı.
-Beni delirteceksin birgün.
-İstemiyormuş gibi davranma Seokjin.
Namjoonun dudakları boynunu bulduğunda bütün vücudu istemsizce gerildi.Elleri tişörtü es geçip altındaki kusursuz bedene değdi.
Namjoon doğrulup üstündekinden kurtulduğunda Jin için daha fazla alan açılmıştı.Bu sefer sırtında ellerini dolaştırmaya başladı.
Karısının beyaz tişörtünü yukarı doğru sıyırdığında boynunu öpmeye devam ediyordu.Herşey fazlasıyla güzledi.Ta ki koridordan gelen ayak sesleri duyulana kadar.
Seslice nefes verip yere fırlattığı tişörtünü üstüne geçirdi.
Seokjin komidinde duran kitaptan rastgele bir sayfa açıp okuyormuş gibi yaptı.
Kapı açıldı ve içeri minik beden süzüldü.Tae karanlıkta bile belli olan korkudan sarıya dönmüş teniyle başlarında dikildi.
-Kabus gördüm de yanınızda yatabilir miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTAN FAMİLY¹✔
Fiksi Penggemar"Park Jimin elindeki bıçağı abinin gözünden çek hemen!"