BÖLÜM - 1
Yazar: Ningyoo
...
"Bunları" dedi yeri işaret ederek
"Sanırım tek başına halledebilirsinı!"
Arkasını döndü ve odadan çıktı.
Emir mi verdi şimdi o bana. Buraları ben gelene kadar temizle mi dedi? Afallamış bir şekilde iyice yere çöktüm. Aklımda onlarca düşünce dolaşırken ağzımdan sadece şu cümleler döküldü:
"Tanıştığıma memnun oldum. Ben de mal. Tam mal!"
...
BÖLÜM - 2
20 DK. ÖNCE
"Chanyeol! Arkamdan hemen çekilmezsen, elimde gördüğün şu bıçakla sertleşen yerlerini zedelerim!"
Chanyeol bir köpek gibi kuyruğunu kıstırdı ve ufak adımlarla Baekyun'dan uzaklaştı.
"Ama sertleştim ve şimdi sana ihtiyacım var sevgilim"
"Yemek yapıyorum Chan! Sabah kaç kez boşaldın! Diyete girmek istemiyorsan sessiz ol!"
"Acıyor..."
"Benim de kıçım acıyor! Elini becer!"
"Aah tamam ya!"
Baekyun sebzeleri doğramaya devam etti. Chanyeol ise muzip bir gülümsemeyle yerinden zıpladı.
CHANYEOL ANLATIYOR:
Aklıma gelen fikirle hemen yerimden kalktım. Hızlıca Baek'in yanağına bir öpücük kondurdum ve onun öldürücü bakışlarından kaçarak odamıza çıktım. Tabletimi aldım ve tekrar mutfağa döndüm. Kulaklıklarımı taktım ve sinsi sinsi gülümseyerek Baek'in dikkatini çekmeye çalıştım. Okadar konsantre olmuştu ki kendimi okşadığımı bile fark etmedi. Dudaklarımdan belli belirsiz bir inleme bıraktım ve bingo! balık ağa düşmüştü.
"Sen ne yapıyorsun?" dedi.
Aslında onu duyabiliyordum ama sadece öyle değilmiş gibi davrandım.
Yaklaştı ve hızlıca elimdeki tablete vurup masanın üzerine düşürdü. Gözleri kocaman açılmış, psikopat gibi bana bakıyordu.
Elindeki bıçağı masaya sapladığı an hata yaptığımı anladım ama artık çok geçti.
Kulaklığımı çıkarttım ve masum köpek bakışlarıyla "Acıyor ama" dedim.
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı kulaklığı tabeletten çıkarttı. Videodaki seslere kayıtsız kalamayarak bir an bakışlarını ekranda inleyen kadına çevirdi.
"Orası... Ahh... harika..."
"Ne zamandır düzsün ve bu koca memeli yaratıklar seni azdırıyor" dedi.
Sıçtığımın farkındaydım ve aniden "sadece fantezi" dedim ve tüyüde tam tepesine diktim.
Baek'in gözlerinde ölümü gördüğüme yemin edebilirdim.
Elini sertçe masaya vurdu ve "o videoyu hemen yok edeceksin" dedi. Arkasını döndü ve derin derin nefes almaya başladı. Ben bu videoyu izlemeyi gerçekten istiyordum ama... Sitede en çok beğenilen video olmuştu ve merak ediyordum. Hızlıca mailimi açtım ve videoyu Sehun'a gönderdim. Artık giden kutumda güvenle durabilecekti.
Şimdi kendimi affettirmem gerekiyordu. Çekinerek sevgilime yaklaştım. Ya kazanacaktım ya da çok fena cezalandırılacaktım.
Bana döndü ve parmağını alnıma koyarak "Pişman eedeceğim" dedi.
Korkmuş ve tırsmıştım.
Bir adım geri atıp uzaklaşacakken kolumdan tuttu ve beni odamıza sürüklemeye başladı. Sürüklenişim altımda yumuşak yatağı hissetmemle son bulmuştu. Dizlerini yatağın üzerine koydu ve ellerini başımın yanlarına yerleştirdi. Nefeslerimizi hissedecek kadar yakındık ve ben kazanmıştım.
Gülümsedi. Ama bir dakika, bunda bir sorun vardı bu şehvet dolu bir gülümseme değildi. Uzandı, çekmeceden kelepçeleri aldı ve beni yatağın başlığına sabitledi.
Kalbimin büyük bir kısmı kazandığıma inanmak istesede şüpheden kurtulamıyordum. Şu an ne kadar belli etmek istemesem de tecavüze uğrayacak bir kız gibi baktığıma emindim.
Eğildi ve dudaklarımı sömürmeye başladı. Bu çok vahşi bir öpücüktü ve bir okadar da tutkulu. Evet ben kazanmıştım. Baek şimdi benimdi.
Dudaklarıma bir ısırık bıraktı ve acıyla inledim. Üzerindeki t-shirt'ü bir çırpıda çıkarttı ve en sevdiğim t-shirt'ümün önünü yırttı. Bunu görmezden gelebilirdim ama üzülmemişte değildim. Yeniydi ve çok seviyordum. Gözlerimdeki hüzünü fark ettiğinde hoşuna gitti ve gülümsedi.
Şimdi sesimi çıkartsam, beni çok fena susturacaktı. Sustum ve bekledim.
Elli göğüs uçlarımda gezerken, bir elide sertleşen penisimi okşuyordu.
"Düz videolar izleyecek ve fanteziler kuracak kadar azdın ve sapıttın demek" dedi.
Pantolonun fermuarını açtı ve boxerıyla birlikte çıkarttı. Baek muhteşem vücuduyla tam karşımdaydı. Ellerini pantalonumun üzerinde gezdirdi. düğmeleri açtı; artık ben de çıplaktım. Dizlerinin üzerinde yatağa çıktı ve ben bacaklarının arasında kaldım.
"Beni de azdırmalısın" dedi.
Mutluluk ve sabırsızlıkla "bebeğim ellerimi çöz, sana dokun..." diyemedim. Ağzıma giren penisle sustum ve gözlerimi kocaman açtım.
"Isırırsan bitersin" dedi ve emire itaat etmekten başka çarem yoktu. Ağzımı beceremesine izin verdim. Yavaş yavaş sertleşen ve ağzımın içinde seğiren penis, beni daha da azdırmıştı. Alabildiğim kadarını ağzıma sokuyor, kalanını da elleriyle okşuyordu.
Ağzıma her girişinde bende kalçalarımı ona yaklaştırıp tamamen dikleşen penisimi sürtüyordum. Artık o pembe deliğe girmeliydim. Çok fena azmıştım. O tekrar ağzıma girmeden önce başımı yana çevirdim ve:
"Sevgilim... İçine al beni" dedim.
Başımı yana çevirince penisi ağzımı ıskalayıp yanağıma sürtmüş ve yastığa saplanmıştı. (Yazdığım şeye ben bile oha dedim :D)
Başımı çevirdiğimde yanımdaki penisle göz göze geldim ve bacaklarımın tutulmasıyla bakışlarımı Baek'e çevirdim.
Bacaklarımı tuttu, omuzlarına aldı ve BENİ HAZIRLAMADAN!!! içime girdi.
Acı dolu bir inlemeyle birlikte, ağzımdan en ahlaksız küfürler çıktı.
"Ne... yapıyorsun!" dedim.
Yüzünde pis bir gülümseme vardı.
Kazandığını sanan ben aslında başından beri kaybedendim. Ve Baek'in oyunu daha yeni başlamıştı.
Acıyla bir kez daha bağırdım ama beni dinlemedi.
"BEKARETİMİ BÖYLE ALMAMALIYDIN!"
****
YAZAR KONUŞUYOR:
Umarım okuyanlar çoğalır ve hikayeyi seversiniz. Bir günde iki bölüm yazacak kadar gaza getirdim kendimi :))) Sevin hikayemi :D
Ningyoo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehin
Fanfiction[TAMAMLANDI] Dakikalarca sürdü bu boğuşma. Birbirlerini duvardan duvara çarpıp deli gibi öpüşüyorlardı! ... İtti onu. Küçük masaya çarptı ve üzerindeki işkence aletleri büyük bir gürültüyle yere dağıldı. ... Elinde bıçakla aradaki mesafeyi iyice ka...