BÖLÜM - 19
Yazar: Ningyoo
BaekYeol & KaiSoo
2 SENE ÖNCESİ
"Tanrım! Hangi hayvan kapıya kıracak gibi vuruyor"
Chanyeol kapıyı açtığında karşısında daha önce hiç görmediği kısa adamla karşılaştı. Kimdi bu? Hiçbir fikri yoktu. Kısa bir süre siyahlar içerisindeki kişiye baktı. Üzerinde onu kasvetli gösteren giysileri olmasa, aslında komikti. Kocaman gözleri ve dudakları onu 'şirin' bile yapıyordu.
"Sen... Chanyeol misin?"
"Evet ama siz kimsiniz?"
"Resmi konuşmaya gerek var mı? Baek için geldim ben..."
"Ah... O bir süre arkadaşında kalacak..."
"Biliyorum. Zaten ben seni görmeye geldim!"
Nasıl ya? Önce Baek için geldim demişti; şimdi seni görmeye geldim diyor. Daha önce hiç görmediği bu gizemli adam nereden çıkmıştı ve Baek'i nereden tanıyordu?
Chanyeol sinirle kapının dışına bir adım attı.
"Sen.kimsin?!"
"Ben.Baek'in.çok.yakın.arkadaşıyım.azgın.dev!"
Duydukları Chan'in daha da sinirlenmesine neden olmuştu. Daha önce hiç görmediği bir arkadaş! Gerçi Luhan'ı da çok sonra görmüştü ama adını duyuyordu.
"Baek'e birşey mi oldu?!"
Chanyeol ceplerini hızla karıştırarak telefonunu aramaya başladı. Ona birşey olmuştu da arkadaşı bu sebepten mi eve kadar gelmişti.
Soo sırıttı. Dev onu gerçekten seviyor gibi görünsede bir 'piç' olduğu gerçeği değişmiyordu. Hak ettiklerini alacaktı. Az kalmıştı...
"Sen... Baek'i eski günlerine dönmesini isteyecek kadar nasıl incitirsin?"
Chanyeol henüz durumu kavrayamamışken yüzüne inen yumrukla kendisini evinin koridorunda buldu. Soo hızla aradaki mesafeyi kapattı ve izinsizce eve girdi. Bu durumda izin istemesi zaten garip olurdu. Hem eğer devi evde bulamasaydı, içeriye 'kendi yöntemleriyle' girecek ve ona kumpas hazırlayacaktı!
Chanyeol ne olduğunu bile idrak edememişti. Eli, sinirle kanayan dudağına gitti.
"Orospu çocuğu!!!"
Chan hızla ayağa kalktı ve karşısında sırıtarak, bileğini ovalayan küçük adama doğru atıldı. Onu yere çivi gibi çakmak istiyordu. Soo Chan'in hamlesini beklenmedik -Chan'in beklemediği- bir ustalıkla karşılayıp; devi tekrar yere sermişti.
Chanyeol'ün yüzüne ve vücudunun sayısız yerine attığı tekmelerin arasında, hiç yorulmamış bir şekilde konuştu Soo:
"Boyundan utanmalısın dev!"
Chanyeol güçlükle sağ tarafına döndü ve ağzında biriken kanı, boğulmadan önce yere kustu! Bücür tahmininden daha, çok daha dişli çıkmıştı. Profesyonel bir dövüşçü gibiydi. Chanyeol öksürürken Soo yere eğildi ve Chan'in saçlarına asılarak kendisine bakmasını sağladı.
"Baek'i tekrar üzemeyeceksin dev! Onu bırakacaksın!"
"A.asla!"
Chanyeol'ün sesi ne kadar boğuk çıksada bunu söylemeliydi.
"Asla bırakmam onu... a.asla!"
"Bırakacaksın dev... Yoksa birgun Baek kendini tamamen kaybedip seni de öldürecek..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehin
Fanfiction[TAMAMLANDI] Dakikalarca sürdü bu boğuşma. Birbirlerini duvardan duvara çarpıp deli gibi öpüşüyorlardı! ... İtti onu. Küçük masaya çarptı ve üzerindeki işkence aletleri büyük bir gürültüyle yere dağıldı. ... Elinde bıçakla aradaki mesafeyi iyice ka...