Bölüm - 21

2.6K 180 75
                                    

Bölüm 21

Yazar: Ningyoo

CHANYEOL ANLATIYOR:

O bücür saçlarımdan kavrayıp, zorla elindeki telefona bakmamı sağlamıştı. Telefona baktığım an gözlerim açıldı. Baekhyun elindeki bıçağı, saçlarından tutup başını geriye çektiği adamın boynunda gezdiriyordu. Gözlerimi kapatmak istiyordum. Devamını izlemek istemiyordum. Saçlarımdaki garip bir şekilde güçlü olan el, tüm gücüyle asıldığında acı ile tekrar izlemeye devam ettim. Baekhyun usta bir şekilde, o zavallı adamın boynunu kestiğinde, ben de nefes alamadım.

Kulaklarım çınlamaya başlamıştı. Kalbim delicesine hızlanmış, buna karşılık ben nefes alamaz duruma gelmiştim. Hava aydınlıktı ama şimdi kararmaya başlamıştı. Gözlerimi kaçırmaya çalıştığımda, saçlarıma tekrar asıldı ve beni izlemeye zorladı. Boğazı kesilmiş zavallının boynunu saçlarından geriye çekerek kesiğin dahada açılmasını ve kanların duvara fışkırmasını sağlıyordu. Gözlerimi kapatıp başımı hızla sağa ve sola salladım. Bu Baekhyun olamazdı! Aşık olduğum kişi olamazdı! Elindeki kanlı bıçakla, muhtemelen şu an arkamda duran bücüre gülümsüyordu. Baekhyun bundan zevk almıştı ve gülümsüyordu!!! Arkamda saçlarımı çekiştirerek birşeyler zırvalayan bücürün ne dediğini anlayamıyordum. Aradan seçebildiğim tek şey, "seni de öldürecek!" olmuştu.
İçimden tekrarladım
-Beni de öldürecek! Beni de öldürecek!-

***

Kyungsoo gülerek aşk yuvalarını terk ederken, ortada bir yuva ya da aşk bırakmamıştı...

***

Kaç saat orada kaldım hatırlamıyorum. Ağlamaktan içim dışıma çıkmıştı. O bücürün beni bıraktığı yerde, zeminde saatlerce belki de günlerce ağlamıştım! Başımı yerden kaldırdığımda gözyaşlarımdan oluşan küçük birikintiye baktım. Baekhyun için bu kadar gözyaşı dökeceğimi hiç düşünmezdim. Yerden yavaşça kalktığımda, titreyen bacaklarımın üzerinde kalamadım. Duvarlardan tutunarak, tozlu zeminin havasına alışmış olan ciğerlerime evin kokusunu çektim. Bir zamanlar Baekhyun gibi kokan bu ev, şimdi kan ve pislik kokuyordu. Yavaş yavaş yatak odamıza ilerledim ve yatağa oturdum. O günden sonra sırf Baekhyun gibi koktuğu için değiştirmediğim yastığa ve çarşafa yüzümü gömdüm. Yeni bir ağlama krizi beni teslim alırken, bağımlısı olduğum kokuyu iyice içime çektim. Onun kokusuyla beynim biraz daha berraklaşırken, bücürün söylediklerini de hatırlamaya başladım.

9 Saat Önce:

"Baekhyun seni de öldürecek. O öldürmeye programlı! Zavallı çocuk... Onun gibi bir sevgilin olduğu için gerçekten şanssızsın! Aslında baya giderin de var. Neden o hı?! Neden!"

Sırtıma indirdiği tekmeler acı vermiyor, sadece gerçekler kalbimi ağrıtıyordu. O sırtıma vurmaya başlamadan önce, ben nefes alma becerimi kaybetmeye başlamıştım zaten...

"Buradan defolup gideceksin çocuk! Yoksa, Baekhyun seni öldürmeden önce, ben seni öldüreceğim!"

Yerdeki elimi kalın botlarıyla sigara söndürür gibi eziyordu. Acıtmıyordu... Şu an kızaran, yaralanan, hatta kanayan sol elime, gözyaşlarımın gözlerime çektiği perdenin arkasından baktım. O sol elim ve parmağım Baekhyun'a ait olduğumu gösteren yüzükle süslenecekti. Ama şu an altına onlarca masumun hayatının bulaştığı, pislik bir botun altında eziliyordu!

Kyungsoo saçlarını karıştırdı. Ayağının altındaki eli ezerken düşünmüştü.

"Aslında tam olarak şöyle yapacağım."

RehinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin