15. BÖLÜMDEN
2 SENE ÖNCESİ
Sehun şaşkındı. Kris'in ilk gecesini yaşamış bir kız gibi kendisine böyle tatlı tatlı sokulacağını hiç düşünmüyordu. Çıplak göğsünde yatan Kris'e baktı ve ellerini saçlarının arasında gezdirmeye başladı.
O uyanmadan bu odadan çıkıp gitmediğine pişmandı... Kris'in tavrı kendisini suçlu hissetmesine neden olmuştu...
***
Sehun göğsünde yeniden uyumaya hazırlanan Kris'e baktı. O kendisi için fazla mükemmeldi. Kris'i delicesine istemişti ama şimdi geçmişti..! Sehun şu an hissettiği şeyden emindi. Kris'e aşık falan değildi. Sadece onun çekiciliğine ve seksiliğine 'hayır' diyemiyordu.
Bir süre daha yakışıklı patronunun göğsünde uyumasına müsaade etti. Bugün bir toplantıları daha olacaktı ve ertesi gün Kore'ye döneceklerdi.
Sehun huzursuzca kıpırdandığında Kris tekrar gözlerini açtı. Yüzüne yayılan aptal gülümseme Sehun'a yine bakire kızları hatırlatıyordu. Sehun bu şirinliğe gülümsedi. Dudaklarına gelen ıslak öpücük, Sehun'un karşılık vermesiyle derinleşti ve dillerin savaşıyla birlikte ateşlendi. Nefes almak için geriye çekilen Kris kesik kesik aldığı nefeslerle, parmaklarını Sehun'un dudaklarında gezdirdi. Sehun kasıklarındaki hareketlenmeyi düşünmemeye çalıştı. Karşısında kırmızı dudaklarıyla ona bakan yarı çıplak ve seksi varlığa karşı koyması gerekiyordu...
"Kris geç kalacağız..."
Kris güzel kalçalarını Sehun'a döndürüp, yatağın yanındaki komodinin üzerinden Sehun'un bir kaç aylık maaşı kadar pahalı olan saatini aldı. Kim böyle bir saati kolundan çıkartırdı ki?!
"Offf... Hemen hazırlanmamız lazım!"
Kris yataktan hızla çıktı.
"Duş alıp hazırlanalım. Kahvaltı için vaktimiz kalmayabilir..."
Yataktan çıkan Kris dolaptan kendisine temiz giysiler seçiyordu. Sehun gülümsedi ve yataktan çıktı. Telaşla kombin yapmaya çalışan Kris'e arkasından sarıldı. Çıplak omzuna sulu ve kırmızı bir öpücük bıraktı. Beklenmedik bu temasla Kris tepeden tırnağa titrediğini hissetti. Kapanan gözlerine inat, dudakları aralanmıştı... Sehun'un elleri göğüslerine doğru çıktığında Kris'den ufak hırıltılar yükselmeye başladı. Sehun dudaklarını çekti ve eserine gülümseyerek baktı. Değil Kris, başbakan bile olsa onu becerdikten sonra yatakta öylece bırakamazdı!
Sehun'un bıraktığı boşlukta Kris soğuk havayı hissetti. Sehun'a döndü, kısılmış gözleri ve şehvetle aralanmış dudaklarıyla. Elini uzattı ve Sehun'un yakışıklı ve muzur bakışlara sahip yüzünü okşadı.
"Sen daha önce neredeydin?.."
15. BÖLÜMDEN
GÜNÜMÜZ
Nefes nefese solurken gözlerini açtı. Elleriyle yüzümü tuttu ve kendine çekti. Elindeki meninin bir kısmı daha böylece yüzüme bulaşmış oldu. Öpmek için hamle yaptığını düşündüğümde kaçacaktım ama o benim çenemi öpmüştü.
"Benim ol Luhan... Sadece beniim..."
Gözlerine hayret içinde baktım. İtiraf gibiydi? İçimde hareketlenen şey nefesimi kesiyordu! Sarhoşta olsa beni etkilemişti! Gözlerinin içinde gördüğüm şey tüylerimi diken diken etmişti ve korkutmuştu beni.
O gözlerde saf sevgiyi görüyordum...
BÖLÜM - 17
GÜNÜMÜZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehin
Fanfiction[TAMAMLANDI] Dakikalarca sürdü bu boğuşma. Birbirlerini duvardan duvara çarpıp deli gibi öpüşüyorlardı! ... İtti onu. Küçük masaya çarptı ve üzerindeki işkence aletleri büyük bir gürültüyle yere dağıldı. ... Elinde bıçakla aradaki mesafeyi iyice ka...