Bölüm - 39 ~ Final 5 / 4.5

269 8 13
                                    

UYARI!!!
Tesadüfen geldiysen,
(Yuh  yani final bölümüne de tesadüfen gelmeyin!)

+18
AŞIRI CİNSELLİK!
EŞCİNSEL İLİŞKİ!
ŞİDDET!
OLUMSUZ ÖRNEK!

Not 1: Geçen bölüm 8482 kelime ve 66 sayfaydı okuyan 264 kişi neden oy vermedi ya da yorum yapmadı ki?...

Final'deyiz artık.

Not 2 *önemli* : Hikayedeki herkes biraz bencil. Öncelikle bunu kabul edelim. Birbirlerini onlardan başka sevmemiş bir grup arkadaş düşünün. Et ve tırnak gibi. Onlar koşulsuz şartsız birbirlerini her şeye rağmen sevdiler, sevmeye devam ediyorlar. Ruhlarının acı çekmemesi için, intikam almak için adam öldürdüler. Okurken bunlar aklınızın bir köşesinde olursa olaylar daha mantıklı gelecek.

Not 3 *Bol bol KaiSoo*: KaiSoo kısmını içime sinmeyecek şekilde kısaca yazıp geçemezdim. Bu yüzden onların kısmı baya uzun oldu ama öyle olması gerekiyordu.

Not 4: Başkalarının tüm kitabı büyüklüğünde  (telefonumda 68 sayfa) bir bölüm oldu.  O yüzden kesmek zorunda kaldım.

İyi okumalar...

9025 kelime

38. BÖLÜMDEN

...

Chanyeol donup kalmıştı.

Kai'ın bakışları Soo ve Chanyeol arasında gidip gelmeye başlamıştı.

Soo elini saçlarına geçirmiş ve başını eğmişti.

"Siktir..." dediği an Chanyeol bir adım geri atmış, arkasında duran sandalyeye çarpmış ve sandalyenin üzerine düşmüştü.

Gergince tuttuğu elin sahibi de onunla birlikte sarsılmıştı.

Soo iki eliyle ağzını kapatmış ve korku dolu gözleriyle Kai'a bakmıştı.

Kai öfke dolu gözleriyle ona bakıyordu ve çenesini sıkıyordu.

Soo geriye doğru bir kaç adım atmış ve "lanet olsun" demişti.

Cafe'den kaçmak üzere bir kaç adım daha attığında Kai onu kolundan yakalamış,

kapıyı kilitlemiş

ve plakayı tersine çevirmişti;

Closed


***

Sona 1 kala...

BÖLÜM 39 - 1. FİNAL - Part 1
Ningyoo

"Nereye gittiğini sanıyorsun?" dedi Kai sert bir şekilde Soo'nun kolunu tutarken. Soo "Bırak!" dedi ve Kai'ın tutuşundan kurtulup tekrar kapıya doğru ilerledi. Anahtar kapının  üzerinde değildi ve çabası boşaydı. "Siktiğim kapıyı aç!" diye bağırdı ve sertçe arkasını döndü. Yükselen sesiyle birlikte Chanyeol de yerinden zıplamıştı. Baekhyun sıkı sıkıya tutulan eline baktı. En fazla ne olmuş olabilirdi ki?...

RehinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin