21. BÖLÜMDEN:
...
Luhan Sehun'a döndü. Yürümüyordu da...
Luhan Sehun'un baktığı tarafa baktı. Yaklaşan kişiyi baştan aşağıya süzdü. Siyah takımlar içerisinde oldukça yakışıklı bir adam yaklaştı, yaklaştı ve önlerinde durdu. Sehun Luhan'ın elini sıkıyordu. Luhan da onun elini sıkıca tuttu.
"Merhaba Sehun! Ne tesadüf ama!"
Sehun cevap vermedi.
"Bu kim?"
Sehun Luhan'ı korumak ister gibi bir adım öne çıktı ve Luhan'ı arkasında bıraktı ama elini tutmaya devam ediyordu.
"Ah! Çok kabasın Sehun!"
Yana doğru eğildi ve Luhan ile göz teması kurdu.
"Merhaba, ben Wu Yi Fan!"
BÖLÜM - 22
Yazar: Ningyoo
Luhan Sehun'un arkasından kafasını uzattı.
"Merhaba! Ben de Luhan!"
Sehun tekrar Luhan'ı arkasına doğru çekti. Onu korumaya çalışması, Luhan'ın hoşuna gitmişti. Sehun elinin arasındaki eli sıkı sıkıya tutarken konuştu:
"Sevgilim! Luhan benim sevgilim."
Sehun sesinin güçlü çıkmasına dikkat etmişti; öyle de olmuştu.
Luhan beklemediği itiraf ile, şaşırmış ve gerilmişti. Elele tutuşmuş olmaları zaten durumu açıklıyordu. Bunu sesli olarak dile getirmesi Luhan'ı stres altına sokmuştu.
Sehun gergin bir şekilde zoraki gülümsedi.
"İyi günler!"
Elini sıkı sıkıya tuttuğu afeti yürümek için çekti. Luhan hemen ona ayak uydurdu ve atıldı. Kris sadece tek elini kaldırarak onları durdu.
"Luhan, sadece üç dakika müsade eder misin? Sehunla konuşmak istiyorum."
Cebinden çıkarttığı kartviziti Luhan'a uzatırken, Luhan da kendi kartını ona uzattı.
"Sevimli... Bir erkek için sevimlisin!"
"Küstah... Sizde yeni tanıştığınız birisiyle böyle konuşacak kadar küstahsınız!"
Luhan sinirle bakarken, Sehun onun elini daha sıkı tuttu; gülümsedi ve yanağını okşadı.
"Sadece üç dakika..."
Luhan onlardan uzaklaşırken Kris ile bakışları arasında şimşekler çakmaya devam ediyordu. Luhan az ilerideki bir mağazanın önünde durdu ve vitrinini izlemeye başladı. Sadece izliyordu. Gözleri Sehun ve Kris'in üzerindeydi. İkili sakin gözüken ama son derece gergin bir konuşma yapıyorlardı. Kısa bir süre sonra Sehun Luhan'ın yanına geldiğinde, Luhan surat asıyordu! Sehun onun trip atmasına tepki bile verememişti. Mağazadan çıkan iki kadından eğilerek özür diledi ve Luhan'ı da başından itekleyerek zorla eğdi!
"Ne-ne yapıyorsun?!"
"Luhan! 10 dakikadır kadın fantezi çamaşırları satan mağazayı dikizlediğinin farkında mısın!!!"
Luhan başını hafifçe yana çevirdi ve mağazaya baktı. Vitrindeki hizmetçi ve kadın polis giysileri herşeyi açıklıyordu! Yanaklarına hücum eden sıcaklıkla birlikte terlemesi gerekirken, ürpermişti! Sehun'un eğdiği başını hiç kaldırmamayı dilesede, Sehun onu çekiştirmiş ve oradan uzaklaştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehin
Fanfiction[TAMAMLANDI] Dakikalarca sürdü bu boğuşma. Birbirlerini duvardan duvara çarpıp deli gibi öpüşüyorlardı! ... İtti onu. Küçük masaya çarptı ve üzerindeki işkence aletleri büyük bir gürültüyle yere dağıldı. ... Elinde bıçakla aradaki mesafeyi iyice ka...