6. BÖLÜMDEN
Luhan'ın yarı sert penisini göstererek "tam bir erkek olmuşsun" dedi.
Elindeki kırbacı kasıklarına doğru salladı ve Luhan'ın beyninde şimşekler çaktı.
"Hangi odaya gidelim Luhan? sen seç?"
"...."
Cevap gelmeyince tekrar konuştu.
"Fantezi odasına ne dersin?!!!"
BÖLÜM - 9
Yazar: Ningyoo
10 SENE ÖNCE:
Luhan ve diğerleri bu odaya ilk kez giriyorlardı. Dışarıdaki konuşmada psikopat hoca onları 6'lı gruplar halinde odaya alacağını söylemişti.
Luhan ve diğerleri şaşkınlıkla etraflarına baktılar. Bunlar kimdi ve biraz sonra ne olacaktı???
"Hepiniz artık sağlıklı genç erkeklersiniz. Bizim işimiz size hayatı öğretmek! Bugün hepiniz bir erkek olacaksınız!"
"Sadece 1 dakika! 1 dakika için bu odadan çıkıyorum. Kendinize en yakın hissettiğiniz kişiyle eşleşin! Geri geldiğimde eşleşmeyen birisini görürsem..."
Cümlesini tamamlamadan odadan çıktı. Tamamlamasına gerek yoktu.
Odadaki 12 öğrenci kapıya vurulan sopayla sıçradı.
"Arkanızı dönün ve seçin! süre başladı!"
Diğer altı öğrenci yüzlerini döndüğünde hepsi şoka girdi. Diğer sınıftaki arkadaşlarıydı bunlar. Hepsinin arkadaşı. Şimdi ne olacaktı. Neden eşleşeceklerdi?!
Her ne olacaksa tanıdık yüzler görmekten memnunlardı. Baekhyun koşarak yanına geldi.
"Luhan! Eşleşelim mi?"
Luhan başını salladı. "Tamam"
Bir dakikanın sonunda 12 öğrenci eşleşmiş ikişer ikişer duruyorlardı. 12 kişi için çok büyük bir odaydı burası. Belkide eskiden yatakhaneydi. Etraftaki ranzalardan başka bir anlam çıkartamıyordu.
Hocaları memnun gözlerle ve hiçbirinin anlayamadığı garip ifadelerle onlara baktı.
"Güzel!"
Şimdi istediğiniz yere geçin ve iki ders önce öğrendiklerinizi uygulayın!
2 DERS ÖNCE:
"İnsanlar nasıl çoğalırlar...?
***
Kadınlar ve erkekler farklı cinsel organlara sahiptirler.
***
Penis... vajina... regl...
orgazm... prostat... eşcinsellik...
***
Seks... ön sevişme... meni... prezervatif... aids...
***
Tüm öğrenciler konferans salonunda bu dersi dinliyordu. Bir çoğu çoktan kıpkırmızı olmuştu.
Ve ilk defa porno izlemişlerdi. Hep birlikte!!!
***
Öğrenciler anlamsız ve şaşkın bakışlar atıyordu öğretmenlerine.
Luhan: "bunu birbirimize yapmamalıyız" diye fısıldadı Baek'e. Oda başıyla onaylıyordu.
Hocaları:
"Şimdi videoyu düşünün. Neler olmuştu. Düşünün ve biran önce başlayın! yoksa içinizden birisi vazgeçerse, çiftlerden birisi bırakırsa... uygulamaya benimle devam edecek!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehin
Fanfiction[TAMAMLANDI] Dakikalarca sürdü bu boğuşma. Birbirlerini duvardan duvara çarpıp deli gibi öpüşüyorlardı! ... İtti onu. Küçük masaya çarptı ve üzerindeki işkence aletleri büyük bir gürültüyle yere dağıldı. ... Elinde bıçakla aradaki mesafeyi iyice ka...