Bölüm - 14

3.6K 162 17
                                    

12. BÖLÜMDEN

2 SENE ÖNCESİ

...

Bana iyice yaklaştı burunlarımız birbirine değiyordu... Kokusu, yakınlığı ve nefesi beni tahrik ediyordu.

Kalçalarını aşağı-yukarı hareket ettirerek sertleşmiş penisini bana sürtmeye başladı. Tam penisimin üzerine! Sert, sıcak ve büyük gibi..?

"Woo.. Sende sertsin" dedi.

"Sadece banaaa... bakarak mı oldu -elini uzattı ve penisimi sıktı- bu..."

Hâlâ bana sürtünürken kendimi zor tutuyordum.

"Olmaz" dedim. Uzaklaşmaya çalıştım ama bırakmıyordu.

Gözlerini gözlerime sabitledi. Sarhoşluğuna rağmen mükemmel bakıyordu. Dudaklarını yaladı ve konuştu:

"Hadi yapalım Oh Sehun..."

BÖLÜM - 14

(2 SENE ÖNCESİ)

Yazar: Ningyoo

SEHUN ANLATIYOR:

Beynimde çınlıyordu tek bir sözü

"Hadi yapalım Oh Sehun..."

"Hadi yapalım Oh Sehun..."

Kalçalarını hâlâ oynatıyor ve bana sürtünüyordu. Tamamen sertleşmiştim.

Bir gün önce onu düşünerek elimi becermişken, şimdi ona 'hayır' mı diyecektim?

Çıplak Kris...

Sertleşmiş Kris...

İçime giren Kris...

Dünkü hayallerim bunlardı ve ben bunları gerçekleştirebilirdim.

Bakışları yalvarır gibiydi. Alkol bu sert adamı nasıl bukadar değiştirmişti anlamıyordum.

Elini uzattı ve yüzümü okşamaya başladı. Gözlerimin içine bakıyordu; gözlerini kırpmadan...

"Seni ofiste gördüğüm günden beri... istiyorum..."

Bir elini boynuma doladı. Diğer eli vücudumda geziyor,

t-shirt'ümün içine elini sokuyordu... Bacağını bacağımın arasına soktu ve sürtmeye

başladı. Ben kıpırdayamıyordum ama o da hiç durmuyordu!

"Yapamaz miyiz Oh Sehun?"

İzin istiyordu. Zorla birşeyler yapmaya çalışmıyordu. Sadece dokunuyor ve sürtünüyordu. Bana vereceği bir öpücük herşeyi başlatabilirdi ama o benim kendi rızamla bunu yapmamı istiyor gibiydi...

Çok yakışıklıydı... Karşı konulamaz... kimi istese elde edebilirdi. Benim gibi penisi olan birisine böyle yalvarması garip geliyordu. Ona hala cevap vermemiştim. Gözlerimin içine bakmaya devam ediyordu.

Ellerini üzerimden ve boynumdan çekti. Bir adım geriye gitti. Sanki tüm dayanağı benmişim gibiydi. Benden uzaklaşınca enerjisi bitmiş gibi yere çökmüştü.

Panikle yanına gittim ve eğildim. Yüzüme bakmıyordu! Ellerimle yüzünü tuttum. Okadar yakışıklıydıki dokunmaya korkuyordum! Güzel başını kaldırdım ve gözlerine baktım.

"Odana gidebilirsin Sehun..."

Gözlerini kapattı...

Gitmek istiyor muydum? İstemiyordum... Şimdi ben onun yüzünü okşuyordum. Diğer elimde saçları arasında geziniyordu... Şaşkınlıkla açtı gözlerini. Sanırım gerçekten gitmemi bekliyordu.

RehinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin