Kim jesteś?
Psychiatrą
Gdzie się poznaliście?
Na sesji w twoim biurze
Jak to było?
Jak zwykle czekałam na mojego pacjenta, którym jak się okazało był mściciel. Usłyszałam pukanie do drzwi.
- Proszę- odpowiedziałam i usiadłam na fotelu. Do pomieszczenia wszedł dobrze zbudowany mężczyznach o przydługich, brązowych włosach. Miał na sobie skórzaną kurtkę, czapkę z daszkiem i rękawiczkę na lewej dłoni.
- Dzień dobry- oznajmił niepewnie.
- Dzień dobry. Ty pewnie jesteś James Barnes?- spytałam, a on skinął głową.- Usiądź.
*2 godziny później*
Pacjent choć opornie zaczął o sobie opowiadać. Miał trudną przeszłość, ale nie dawał tego po sobie poznać. Niestety musieliśmy już zakończyć dzisiejsze spotkanie.
- No dobrze, James...
- Proszę, mów mi Bucky- przerwał mi.
- Dobrze, Bucky. Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że zobaczymy się za tydzień.
- Nie jestem pewien- skierował się w stronę drzwi.
- Poczekaj. Jakbyś się zdecydował- podałam mu wizytówkę z numerem. Brunet podniósł kąciki ust i wyszedł.
Ile czasu minęło zanim zostaliście przyjaciółmi?
2 miesiące
Jaka była jego pierwsza myśl kiedy cię zobaczył?
Oby się nie przestraszyła...
Po jakim czasie zostaliście parą?
8 miesięcy
Kto pierwszy wyznał miłość?
On
Jak to było?
James od kilku tygodni nie przychodził na sesję. Martwiłam się, ponieważ nie odbierał telefonów. Postanowiłam zadzwonić do jego przyjaciela Steve'a, którego numer dostałam po drugiej wizycie (przyszedł razem z Bucky'm). Po kilku sygnałach odebrał.
- Cześć, [T. I.]. Coś się stało?
- Wiesz co się dzieje z Jamesem? Od kilku tygodni go nie widziałam- wyrzuciłam z siebie.
- Nie wiem. Nagle powiedział, że nie będzie już do ciebie chodził- zrobiło mi się smutno. Zżyłam się z nim bardzo. Teoretycznie odczuwałam wszystko o czym mi opowiadał.- Obiecuję, że go przyprowadzę żeby tobie to wyjaśnił. Do zobaczenia.
- Do zobaczenia- westchnęłam i się rozłączyłam. Tęsknię za nim. Niby był tylko pacjentem, ale czułam do niego coś więcej. Czy to możliwe, że się zakochałam? Nie wiem. Jakiś czas później usłyszałam pukanie do drzwi.- Proszę.
Do pokoju wszedł Barnes. Był smutny, jednak starał się to ukryć.
- Witaj [T. I.]- szepnął.
-Coś się stało, że opuszczasz sesje?- podeszłam do niego.
- Nie mogę. Nie mogę, ponieważ tu jesteś- spojrzałam w jego oczy.
- Zrobiłam coś nie tak?- dotknęłam jego ramienia.
- To ja zrobiłem coś okropnego- wypuścił głośno powietrze.- Zakochałem się... W tobie.
Co najbardziej w tobie lubi?
Szyję i spryt.
Jak mówisz na niego gdy cię zdenerwuje?
Żołnierzyk, brunetka.
Jaki był wasz pierwszy pocałunek?
Subtelny
Jak razem śpicie?
Niestety wy też nie mieszkacie razem (ale może później)
O co najczęściej się kłócicie?
O wasz związek. Bucky boi się, że w trybie Zimowego może cię zabić.
Jak on cię budzi?
Dzwoni do ciebie, a jeżeli to nie działa robi ''z buta wjeżdżam".
Co robi tylko w twojej obecności?
Wspomina dawne czasy. Przy Stevie też, jednak przy tobie wczuwa się o wiele bardziej.
Czego się boi?
Swojej protezy. Boi się, że coś ci nią zrobi.
Wasz ulubiony film Marvela?
SpiderMan: Homecoming
Wasze nazwy w telefonie
Jego- Ukochany żołnierz💙
Twoja- Pani doktor💕
***
Mamy nową postać! Jest nią nasz kochany Jamie. Do zobaczenia!
CZYTASZ
🔲Avengers Preferencje🔲
DiversosCo będę sie rozpisywać? Preferencje, od czasu do czasu imaginy. Postacie: ➡️Steve ➡️Clint ➡️Loki ➡️Pietro ➡Peter ➡️Natasha ➡️Wanda ➡️Tony ➡️Bucky ➡️Sam ➡️T'Challa