Scare

930 31 16
                                    

- Tu jest pięknie- przyznałam patrząc na mały wodospad otoczony łąką. Przytuliłam Lokiego, który wydał się być bardzo spięty.- Co się stało, kochany?

Milczał. Owinął swoje ramiona wokół mojej talii i milczał wpatrując się w jakiś punkt za mną. 

- Loki?- odsunęłam się lekko od niego. Nie reagował. Przerzucił wzrok na moje oczy. W jego mogłam zobaczyć coś czego nigdy nie widziałam: strach i obawę. Co się stało?- Stało się coś złego?

- Nie- przemówił z lekką chrypą.

- Lokiś, widzę, że coś cię gryzie- położyłam dłoń na jego policzku.- Wiesz, że możesz mi ufać.

Westchnął.

- Nie niw jest takie łatwe, Rosie. B- boję się- spuścił głowę.

- Czego się boisz?l podniosłam jego podbródek.

- Nie mogę tego wyrazić słowami- zaprzeczył.- Ale czy mogę czynami?

Nie wiedziałam o co mu chodzi. Cofnął się o metr i uklęknął. Wyjął z kieszeni spodni małe pudełeczko i drżącymi rękoma otworzył je przed sobą.

- Kiedy cię zobaczyłem od razu wiedziałem, że jesteś wspaniałą osobą. Nasze pierwsze spotkanie było dość... Interesujące- odchrząknął.- Twój śmiech jest najpiękniejszym dźwiękiem jaki kiedykolwiek słyszałem. Twoje oczy są tak piękne, że prawie zawsze się w nich gubię. Jesteś piękna z zewnątrz jak i z charakteru. Pragnę codziennie zasypiać przy tobie i budzić się wraz z tobą. Zawsze widzieć na twojej twarzy uśmiech. Chcę abyś czuła się przy mnie bezpieczna- znowu przerwał.- Cz-czy uczynis-sz ten z-zaszczyt i zostaniesz moją ż-żoną?- jąkał się cały czas. Stałam przed nim nie wiedząc co powiedzieć.

- Och, Loczes- wydusiłam.- Tak.

Szmaragdowooki wstał i założył na mój palec serdeczny pierścionek z niebieskim kryształem wyglądającym jak kostka lodu. Schylił się lekko, aby musnąć swoimi ustami moje.

- I tego tak bardzo się bałeś?- położyłam dłonie na jego karku.

- Bałem się twojej reakcji, skarbie- położył dłonie na talii.- Zawsze mogłaś się nie zgodzić lub mnie wyśmiać.

- Nigdy bym tego nie zrobiła- zaprotestowałam.- Wróćmy już do wieży. Pewnie się martwią.

***

Bardzo krótki one shot o Loczesie. Podoba się?

🔲Avengers Preferencje🔲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz