Jak się zemścił/a?

1.1K 46 11
                                    

1/4

Powiązane z poprzednimi.

Steve

Kapitan się nie zemścił. Uważał to za słodkie.

Clint

Poprosił aby Natasha powiedziała ci, że bardzo mocno oberwał na misji i, że jest w śpiączce. Jednym słowem wasze dowcipy i zemsty są bardzo poważne.

Loki

Zaczął się "przystawiać" do Sif.

Pietro

Razem z siostrą obcięli ci włosy na krótko (troszkę krócej niż ma Nat). Podziękowałaś im za genialną fryzurę, ponieważ od pewnego czasu myślałaś o ścięciu włosów.

Peter

Nie wrócił kilka nocy z rzędu do domu i poprosił Avengersów żeby cię zawiadomili o "porwaniu".

Natasha

Nie odzywała się do ciebie przez tydzień. Nawet nie spoglądała!

Wanda

Raz ubrała bluzę, zaciągnęła kaptur na twarz i wyszła. Spotkała się z kimś i podała mu torebkę z białym proszkiem. Później okazało się, że była to mąka, a tym ktosiem był Pietro i chcieli cię nabrać.

Tony

Zaczął komplementować Pepper przez co dostawałaś kurwicy.

Bucky

Pomalował cię, abyś wyglądała jak tygrys. Udało mu się, a byłaś po imprezie u Tonego. Myślałaś, że spalisz się ze wstydu wchodząc do kuchni.

***

Witam wszystkich! Jeśli zobaczyłaś/ zobaczyłeś '1/4' całkiem przed preferencjami to dobrze! Wcale nie masz złudzeń optycznych, tylko rozpoczął się urodzinowy maraton! Krótki ale jest!

Eloczki 😎

🔲Avengers Preferencje🔲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz