Dlaczego zerwaliście?

918 40 12
                                    

Cieszycie się? ^^

Steve
Stare wspomnienia dały o sobie znać, dlatego też zaczął się izolować. Nie potrafiliście ze sobą rozmawiać więc on stwierdził, że lepiej będzie wam osobno.

Clint
Po pewnym czasie zaczęło cię denerwować, jak lekką ręką traktował wszystko i wszystkich. Coraz częściej stroił sobie z ciebie podłe dowcipy, czego nie mogłaś znieść i odeszłaś.

Loki
To, w jaki sposób Loki traktował bliskich i lekkość z jaką mordował ludzi przyprawiała się o strach. Pokłóciliście się i doszło do rękoczynów, dlatego jak najprędzej wyniosłaś się od niego.

Pietro
Cóż... Pietro był cudownym chłopakiem, lecz zaczęło ci brakować tego czegoś. Sama nie byłaś dosyć pewna czego, lecz to był powód waszego rozstania.

Natasha
Zaczęła cię olewać z powodu problemów w pracy. Była szorstka i oschła, a także bardzo rzadko wracała na noc do domu. Sama stwierdziła, ze taki związek nie ma sensu i nie gdy wróciłaś do domu, znalazlaś karteczkę o jej odejściu.

Wanda
Po jednej imprezie Tony'ego zastałaś ją wraz z Natashą w dość jednosnacznej sytuacji. Nagie kobiety pod kołdrą i ubrania porozrzucane po całym pokoju nie pozostawiały innych domysłów jak zdrada.

Tony
Dowiedziałaś się o Morgan - córce Tony'ego i Pepper. Jak sprytnie to obliczyłaś, została poczęta w trakcie trwania waszego związku.

Bucky
Bałaś się, ze może cię skrzywdzić podczas pseudo-opentania. James stwierdził, że jeśli masz się go bać to nie powinniście być razem.

Sam
Często się kłóciliście, nawet o najdrobniejsze szczegóły. Ta niezgodność mogła być przykra w skutkach, dlatego postanowiliście się rozstać.

T'Challa
Młody król żył zgodnie z zaleceniami swoich doradców i słucha się glosu ludu. Prawie całe królestwo miało mu za złe związek z białą kobietą, więc rozstaliście się w pokoju.

Uwaga powracam chyba! Już powoli uaktywniam cale to konto, więc warto po raz kolejny wznowić tę serię.

🔲Avengers Preferencje🔲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz