Jej/ jego ulubiona postać z creepypasty

751 20 8
                                    

Steve

Cóż... Kapitan nie za bardzo lubi takie opowiadania, ale do gustu przypadł mu Bloody Painter. 

Clint

Your time is up! Clockwork całkowicie zawładnęła Bartonem. Cały czas denerwuje cię tym powiedzonkiem.

Loki

Płońcie małe skurwysyny! Don't go to sleep! Jane the killer! Wróg Jeffreya. Loczes jest nią oczarowany.

Pietro

Coś o czterech kończynach biega po lesie i wygląda strasznie? To na pewno Rake! Srebrnowłosy chciał nawet wyruszyć ze smyczą i obrożą na poszukiwanie tego słodziaka!

Peter

Parker boi się creepypast...

Natasha

Nat uwielbia Eyeless Jacka. Żal jej było kiedy czytała, jak próbowali go zabić :c

Wanda

Go to sleep! Ha ha! Młodsza Maximoff uwielbia Jeffa, dlatego często kłóci się z Lokim. 

Tony

Gry komputerowe, creepypasta Ben Drowned i ty u boku to wszystko czego potrzebuje Tony! No... może jeszcze pieniądze...

Bucky

Sally! Ta urocza dziewczynka jest ulubioną postacią Jamesa.

Sam

Laughing Jack! Klauni są przecież fajni!

T'Challa

Masky i Hoody. Z pewnością to rodzeństwo. 

***

Cześć, cześć, cześć! Jak wam życie mija? Jaka jest wasza ulubiona postać? Jeśli ktoś chciałby, aby jego praca (Creepypasta lub cuś) znalazło się tu to śmiało możecie wysłać mi na poczcie! Nazwę podam na priv. Oczywiście wszystkie będą podpisane kto przysłał. Mogłabym też pokazać swoje. Ktoś chętny?

3majcie się!

🔲Avengers Preferencje🔲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz