Steve
Cóż... Rogers nie może się upić (nie wcalee..) więc pilnuje cię
Clint
Imprezy wyprawiane przez Tonego to zło. Zawsze kończy na parkiecie jako striptizer razem ze Starkiem...
Loki
Zdarza się to rzadko, ale kiedy Loczes się upije to zaczyna opowiadać plany na podbicie Midgardu.
Pietro
Pijany srebrnowłosy i super-szybkość nie są dobrym połączeniem. Maximoff ściga się sam ze sobą i często kończy się to jakimś zwichnięciem lub złamaniem, ponieważ "ściany nie chcą się odsuwać".
Peter
Jeszcze nigdy się nie upił i miejmy nadzieję, że do tego nie dojdzie.
Natasha
Zazdrość daje o sobie znać! Pijana Nat jest zdolna, aby zawiesić się na tobie jak koala, kiedy ktoś cię podrywa. Robienie malinek w pakiecie...
Wanda
Może Pietro nie do końca nie uważa podczas rywalizacji ze sobą? Może jego siostra niechcący nakierowuje go na ściany, krzesła lub stoły? Poznajcie złośliwą stronę Wandy Maximoff! Dlatego wszyscy starają się, aby się nie upiła, Dla niektórych pijana brunetka to koszmar...
Tony
Wystarczy spojrzeć na opis Clinta. Do tego dochodzą jeszcze scenki z Tytanica.
Bucky
James raper! Kto nie chciałby posłuchać jak Bucky rapuje? Wtedy dopiero rozpoczyna się prawdziwa zabawa...
Sam
Gdybym miał gitarę...... To być T'Challi lub Bucky'iemu wpierdolił! Wilson staje się wredniejszy i agresywniejszy w stosunku do tej dwójki.
T'Challa
Tańce, śpiewy i hulanki! Z pijanym koteckiem tego nie zabraknie.
***
Bardzo was przepraszam, ale telefon całkowicie się zdupczył. "Nowy" HTC ma wylane na to, że chcę coś wstawić. W ramach przeprosin opowiem wam coś śmiesznego z wczorajszego piątku trzynastego. (w formie żartu)
Trzy osoby z mojej klasy (później dowiecie się kto), konkretnie trzy dziewczyny postanowiły odegrać scenę ślubu na zajęciach ratowniczych (na których była nasza wychowawczyni, która to prowadzi i piąta klasa). Janusz Kowalski i ksiądz Mariusz czekali na Grażynkę Nowak. Przy śpiewie naszego kolegi przyszła Grażyna w welonie zrobionym z koronki, a Janusz stał w marynarce owego kolegi.
Ksiądz Mariusz: Zebraliśmy się tutaj oto w tym pięknym dniu *kaszel, kaszel* aby połączyć sakramentem małżeńskim pannę Grażynę Nowak i pana Janusza Kowalskiego (ksiądz ma bardzo piskliwy głos). Grażynko, proszę powtarzać za mną...
Pani: A kiedy będzie moment: Jeśli ktoś ma sprzeciw proszę powiedzieć, albo niech zamilknie na wieki...?
Ksiądz Mariusz: MILCZEĆ!!!
Pani: *milczy*
Ksiądz Mariusz: Powtarzaj: Ja, Grażyna Nowak, biorę ciebie *kaszel, kaszel* panie Januszu Kowalski za męża...
Grażyna: *powtarza na księdzem*
Ksiądz Mariusz: Ślubuję ci: miłość, wierność i uczciwość małżeńską...
Grażyna: *znowu powtarza*
Ksiądz Mariusz: ...I, że nie opuszczę cię aż
Pani: Do zgonu
Grażyna: Do zgonu
Ksiądz Mariusz: Do końca biedronki!
Grażyna: *poprawia się *
Ksiądz Mariusz: A teraz ty Januszu. Powtarzaj za m...
Janusz: Grażynka... Ja nie mogę!
Grażyna: Możesz! *atakuje Janusza i powala go na ziemię*
Ksiądz Mariusz: Nie dostaniecie rozgrzeszenia! *ucieka kuśtykając i kaszląc*
Pani: Słyszeliście? Nie dostaniecie rozgrzeszenia! *patrzy jak Grażynka bije Janusza welonem*
Ksiądz Mariusz: *przewraca się na końcu sali i dalej się czołga*
I tak to było Grażynką była Rudolf, Januszem Hermiś, a Księdzem Mariuszem ja. Dalej trochę mnie gardło boli po tym jak piskliwie mówić to musiałam. Nasza wychowawczyni prowadzi te zajęcia i ogólnie jest wyluzowana. Muszę chyba raz takie coś nagrać i wstawić...
Eloczki!
CZYTASZ
🔲Avengers Preferencje🔲
RandomCo będę sie rozpisywać? Preferencje, od czasu do czasu imaginy. Postacie: ➡️Steve ➡️Clint ➡️Loki ➡️Pietro ➡Peter ➡️Natasha ➡️Wanda ➡️Tony ➡️Bucky ➡️Sam ➡️T'Challa