Kto pocieszał cię po zerwaniu?

707 31 4
                                    

Steve:
Może to was zdziwić, ale Tony.

Clint:
Sam. Byliście dobrymi przyjaciółmi, więc był przy tobie.

🔷️Loki:
Odyn. Uważał, że Loki na ciebie nie zasługuje i nawet pchał cię w ramiona Thora, który ocierał każdą twoją łzę.

🔘Pietro:
Peter. Oboje byliście w podobnym wieku, więc to on latał do ciebie, aby na twojej twarzy zagościł uśmiech.

🔶️Natasha:
Steve. Uważał, że bardzo do siebie pasujecie, lecz zaakceptował fakt o waszym zerwaniu i zabierał cię do ludzi, abyś nie odizolowała się od świata.

🔺️Wanda:
Natasha. Mimo że kobieta sprawiała wrażenie zainteresowanej tobą, odpyskowywała Thorowi, który kpił z waszego rozstania.

🅰️Tony:
Mogłaś przeżyć niemały szok, jednak był James. Zawsze myślałaś, że nie przepada za tobą, lecz to on pierwszy zapukał do twoich drzwi z winem i chrupkami, abyś nie załamała się doszczętnie.

Bucky:
Wanda. Nie potrzebowała słów, aby wiedzieć, że cos nie gra. Rozśmieszała cię i często dzwoniła.

Sam:
Steve. On i twój były byli dobrymi znajomymi, lecz mężczyzna stanął po twojej stronie i często wysyłał co głupie memy i prosił, abyś mu sie wytłumaczyła, dzięki czemu na twojej twarzy pojawiał się uśmiech.

T'Challa:
Pietro. Chociaż nie przepadał za waszym związkiem, nie chciał, żebyś była smutna.

***
Haj, heloł. Jak wam się podoba dotychczasowa regularność? Haha

🔲Avengers Preferencje🔲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz