Czy wróciliście do siebie?

806 35 4
                                    

Steve:
Nie, po dłuższym czasie milczenia dostałaś wiadomość, że lepiej będzie, jeśli w ogóle nie będziecie się widywać. I cóż, do tego czasu tego nie zrobiliście.

Clint:
Tak. Mimo że związek wyglądał o wiele inaczej oraz braliście siebie na dystans, udało wam się dojśc do porozumienia.

Loki:
Nie. Loki kilka razy próbował z tobą rozmawiać, lecz każda próba kończyła się fiaskiem.

Pietro:
Nie. Pomimo tego, żeten związek sie wypalił, pozostaliście przyjaciółmi.

Peter: *

Natasha:
Miałaś za złe kobiecie, że nie miała odwagi powiedzieć ci w twarz, że odchodzi, dlatego kilka razy odesłałaś ją z kwitkiem. Do teraz wasza relacja jest dosyć dziwna, lecz widać, że kobieta stara stara się wszystko naprawić.

Wanda:
Nie wybaczyłaś jej zdrady, a sam jej widok wprawiał cię w dziwny stan. Czułaś coś między żalem a tęsknotą, lecz kobieta do teraz nie odezwała się do ciebie słowem.

Tony:
Może to zaboleć, lecz po waszym odejściu Stark związał się z Pepper. Nie chciałaś się wychylać, dlatego wyjechałaś z miasta. Tony kontaktował się z tobą kilka razy, lecz ani razu nie padło słowo przepraszam.

Bucky:
Tak. Były żołnierz zrozumiał swój błąd i zaczął traktowac cię jak najcennjejszy skarb. Widać, że to prawdziwa miłość.

Sam:
W zasadzie nie wiadomo. Kilka razy spotkaliście się w celu spędzenia ze sobą nocy, lecznie był to do końca związek. Jedynie romans.

T'Challa:
Owszem. Jednak tym razem uważaliście, by nie podpaść żadnemu doradcy. Trzymaliście się bardziej na poboczu.

* Ty i Peter nie zerwaliście, oboje zniknęliście po "eksterminacji" Thanosa, więc nie mieliście czasu na kłótnie

** Witam moi drodzy. Jakoś lecą te rozdziały, więc mam nadzieję, żebędzie coraz lepiej. W dalszym ciśgu zapraszam na grupę Wdowki Alexy i Piskorka na fb.

Oraz postaram się poprawić swoją aktywność na profilu

Miłego dnia/wiczoru ♡

🔲Avengers Preferencje🔲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz