Wasze kostiumy na Halloween

717 35 20
                                    

Steve

Rogers nie chciał obchodzić tego święta, więc zostaliście w domu i rozdawaliście cukierki.

Clint

Barton chciał być wyjątkowo przebrał się za... kurczaka. Nie chcąc aby czuł się samotny to również się tak przebrałaś.

Loki

W sumie Loczes nie musiał się przebierać. Wziął berło, nałożył hełm i poszedł. A z ciebie zrobił ducha i nałożył na ciebie swoją pelerynę.

Pietro

Srebrnowłosy od zawsze chciał zostać zombie. Wystarczyło, że Wanda zrobiła wam odpowiedni makijaż. Ubraniami Pietro zajął się sam.

Peter

Za kogo mógł się przebrać Parker? Oczywiście, że za pająka! Żeby było śmiesznie oboje wybraliście kostium Czarnej Wdowy.

Natasha

Agentka nie przepada za tego typu zabawami. Wy również zostaliście w domu i obejrzałyście Gdy Zgasną Światła.

Wanda

Nasza czarodziejka chciała zostać wampirem. Ty też. I wyszło na to, że byłyście seksownymi krwiopijcami.

Tony

Szkielety! Kostiumy szkieletów najlepsze! Chyba nie muszę mówić za co się przebraliście?

Bucky

No cóż... James chciał zostać wiedźmą....

Sam

Uwaga! Kurczaki nadlatują! Tak jak Barton, Wilson przebrał się za tego ptaka.

T'Challa

Mur, mur, mur, mur... Koteły. Dwa małe tygryski :3

***

Cześć! Jestem, żyję. A wy za co się przebieracie? Czy może tak jak Nat lub Steve zostajecie w domu? Ja zostaję ;-; Smutno mi


🔲Avengers Preferencje🔲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz