10

14 1 0
                                    

Het was al aan het schemeren en de lucht nam dus weer de mooiste kleuren aan. Marlou hield een fles Malibu omhoog en ik knikte. Ze goot wat Malibu in een glas samen met wat cola en gaf het aan mij. Ze gaf de anderen ook wat en ging toen naast Sam zitten, die een slok van zijn biertje nam. Er hing een gezellige sfeer en ik voelde me echt op mijn gemak tussen deze mensen. Ik zat naast Chris op een boomstam en het leek echt op zo'n cliché kampvuur avond die je vaak ook in films zag. Niet dat ik daar iets omgaf, dit was vele malen beter. Leon had zijn arm om Kristel heen geslagen, Niki zat bij Twan op schoot en de anderen waren druk met elkaar in gesprek, terwijl ik zwijgend en genietend naast Chris zat. Uit het niets voelde ik hoe een arm om me heen geslagen werd en hoe ik langzaam naar Chris toegetrokken werd. Ik had er geen bezwaar tegen, sterker nog ik liet het toe en het voelde ontzettend vertrouwd. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en ondanks dat ik hem nog geen dag kende, voelde het zo goed. Zijn borst lag lekker, maar tegelijkertijd had het ook iets sterks wat ervoor zorgde dat ik me beschermd voelde. Hij liet me al het drama vergeten wat me de laatste tijd bezig had gehouden en het enige wat bestond waren wij. Wij die hier op dit moment zaten te genieten van de vrijheid.

ZomeravondWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu