31

9 2 0
                                    

Toen we terug waren bij de auto, besloten we nog even boodschappen te gaan doen. We moesten tenslotte wel eten vanavond. Dus zodoende gingen we opzoek naar een nabijgelegen supermarkt, waarbij we weer door een adembenemend landschap reden. We reden heuvelafwaarts en een stuk verderop ging de weg weer opwaarts, wat ervoor zorgde dat ik mooi uitzicht had over de heuvels voor ons. Ik wilde hier ook foto's van maken, maar toen ik mijn telefoon erbij pakte om foto's te maken, kwam ik erachter dat dit niet zo'n succes was. Teleurgesteld stopte ik mijn telefoon weg en ging maar gewoon naar buiten kijken, totdat we een supermarkt hadden gevonden. We strandden bij een Lidl, vlakbij Larochette. Het leek op de Lidl in Nederland, maar tegelijkertijd was het ook helemaal anders. Dat kwam waarschijnlijk ook doordat deze groter was dan die ik gewend was.
We liepen langs alle schappen om te kijken wat er anders was en pakten ondertussen wat we nodig hadden. Mijn ouders gingen voor een simpele maaltijd met rijst, tenzij we het er niet mee eens waren, dan moesten wij maar gaan koken. Aangezien mijn hoofd daar niet naar stond, ging ik maar akkoord met rijst, ook al had ik daar geen zin in.
Na een halfuur hadden we alles wel gezien, dus rekenden we af en liepen terug naar de auto. Een keer raden waar we daarna heen zouden gaan. Inderdaad. De camping. Chris.

ZomeravondWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu