11

21 1 0
                                    

Rond elven besloten we terug te lopen en gingen we nog even chillen bij Chris en Niki. We zaten in de voortent met met de groep en konden rustig onze gang gaan aangezien de ouders van Chris en Niki bij andere mensen op de camping waren. Ik was druk met Melanie in gesprek over van alles en nog wat. We praatten over jongens, maar ook over zaken zoals reizen. Ik merkte algauw dat het wel klikte tussen mij en Melanie en dat we ook nog best veel dezelfde interesses deelden. Ze vertelde over een jongen die ze had ontmoet op vakantie een jaar geleden en hoe hij haar gebruikt had voor alleen de seks. De volgende dag had ze hem met alweer een ander meisje gespot en had hem toen even haarfijn duidelijk gemaakt dat ze zich niet liet gebruiken door jongens zoals hij. Het meisje had het hem vol afschuw aangekeken en was vervolgens weggelopen. De jongen had Melanie voor van alles en nog wat uitgemaakt, het enige wat zij had gedaan was hem een glimlach schenken en toen had ze hem ook de rug toegekeerd. De rest van de vakantie moesten meisjes niets van hem weten. Melanie lag weer helemaal dubbel toen ze erover vertelde en ik deed net zo hard met haar mee. Boontje komt op zijn loontje, schoot het door me heen.
Ik had geen idee van tijd meer, het was zo gezellig geweest dat ik mijn telefoon helemaal links had laten liggen, en ook was ik lichtelijk aangeschoten door de vele Malibu cola die ik achterover had getikt. Sommigen balanceerden tussen aangeschoten en dronken. Twan stond op met de mededeling terug naar het veld te gaan waar hij stond en Niki liep met hem mee. Melanie en ik wisselden een blik en dachten precies hetzelfde. Die gingen voorlopig nog niet slapen.
Een paar minuten na het vertrek van Twan en Niki, gingen ook Kristel, Gio, Leon, Astrid en Marlou. Ik bleef alleen achter met Chris en Melanie. Melanie had wel degelijk in de gaten dat er iets moest zijn tussen Chris en mij, dus na nog een drankje gedaan te hebben, ging zij ook terug naar haar eigen tent. Toen was ik helemaal alleen met Chris. Ik zag hem naar me kijken en begon me lichtelijk ongemakkelijk te voelen. Het viel me op dat hij nog altijd zijn pet ophad. Ja, zoiets doms als een pet viel mij op in een situatie als deze.
'Je bent echt een heel mooi meisje, Merel,' hoorde ik zijn stem. Zijn mooie stem. Ik hield nou al van dat geluid.
   'Dankjewel,' kwam er heel zacht uit. Hij glimlachte en toen werd zijn gezicht ernstig. Hij stond op, hielp mij overeind en nadat hij me diep in mijn ogen had aangekeken, ik kon niet wegkijken, voelde ik zijn lippen op de mijne. Er ging een lichte schok door mijn lichaam, doordat het zo onverwachts was, maar algauw beantwoordde ik hem. Ik voelde zijn zachte lippen, proefde zijn tong. Hij was in een woord: heerlijk.

ZomeravondWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu