13. Bölüm |"Bir Şey Yapacağım,"|

435 16 0
                                    

İyi okumalar ‹•.•

~~~~~~~~~~

ALÇİN SOYKIRAN

Hazar yine aynı şekilde elimi tutmuş uyurken bende yatak başlığına yaslanmış onu izliyordum. Düşündüğüm şekilde uyuyamamıştım. Ses olmasın diye kalkmayınca da olduğum yerde kıpırdanıp durmuştum. Sonra aklıma o numara gelince eğilip telefonumu yerden aldım ve açılmasını bekledim.

Hazar bilirse ne olacağını düşünemiyordum bile. İçim ürperdi, telefonum açılınca attığı mesaja baktım.

Gönderen: 05** *** ****
Hande ne ara sizin aranızı yapmaya çalışır oldu? Ne olursa olsun Emre'yi* desteklemez miydi?

Adını o mesajda görünce derin bir nefes verdim. Kötü bir şey sezmemiştim. Ama bunu ne olarak sorduğunu, yazdığını bilmiyordum.

Gönderilen: 05** *** ****
Emre'yi desteklemezdi. Her zaman benim tarafımda olmuştu, sadece iyiliğimi istiyordu. En sonunda mutlu olmamı.

Nasıl bu kadar düzgün bir cevap vermiştim bende bilmiyordum. Mesajlarından bunalmıştım. Ama bir yandan da kim olduğunu merak etmekten kendimi alamıyordum.  Telefonum karnımda titreyince ekranı açtım.

Gönderen: 05** *** ****
Bir seferlik kibar davranabilirim sanırım, Emre senin sevgini haketmeyen tek kişi. Ve o da seni sadece kullanıp attı. Yanlış kişiyi sevdin. Kötü yaptığın şey ise, gerçeği öğrenince de hala onu sevmeye devam etmen.

Haklıydı. Ama onu sevmeyi ben seçmemiştim. Lanet ettiğim günler fazlaydı, keşke tanımasaydım da demiştim. Yanımda olmasaydı ve onu sevmeseydim. Cevabımı yazdım.

Gönderilen: 05** *** ****
Kimsin sen? Nereden biliyorsun bunları?

Kısa sürede mesaj attı.

Gönderen: 05** *** ****
Seni görememiş biri. Daha fazla soru sorma.

Cevap vermedim. Bu ne demek olabilirdi? Seni görememiş biri. İşi dalgaya aldım.

Gönderilen: 05** *** ****
O da ne demek oluyor.

Soru sorduğumu belirten bir işaret yoktu. Soru sormamıştım. Kesinlikle.

Gönderen: 05** *** ****
Kızıl tilki, beni böyle mi kandıracaksın? Uyu.

Sırıttım. Ekranı kilitleyeceğim sırada tekrar mesaj attı.

Gönderen: 05** *** ****
Karşına çıkıp seni sevdiğini söyleseydi, onu kabul eder miydin?

Onu kaç sene sevmiş olmama rağmen, biraz bile sevmediği halde, şimdi gelip karşıma çıksa, sevdiğini söylese, inanmazdım. Ama hayali güzel oluyordu. Eskiden olduğu gibi onu severken ve o kız yokken deseydi elbette isterdim. Emin değilim, seviyorsam bile yeniden yanında olmak için çabalamayacaktım.

YERALTI'NIN MAZOŞİST'İ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin