Kazayla wattys2018'e katıldım ama destek olabilirsiniz dşdjdşdndşn
İyi okumalar
•~~~~~~~•
Anonim içeri girdiğinde Buz ve benim dışımda diğerleri ayağa kalktı. Maskesinden dolayı sadece gri gözlerini gördüğümüz Anonim, bir bana, bir de Buz'a bakıyordu. Buz ile kısa bir bakışma yaşadım.Başını salladı hafifçe. "Oturun," dedik ikimizde aynı anda. Hayalet dürttü beni homurdanarak. "Kalksana salak, Anonim karşında." omuz silktim.
"Anonim, görüşmeyeli üç ay oldu." dedim gülümseyerek. Bulut bana şaşkın bir bakış atmıştı. "Oturun, saygıdan kalkıyorsunuz ama bende sizden fazlası değilim."
Hepsi sessizlik içinde otururken Buz'a baktı Anonim. "Seninle daha sonra konuşacağız, izlediğim son maçın çok kötüydü."
Hayalet ani bir çığlık attı. Yanımda bana dönük oturduğu için kulağım çınlamıştı. Gözlerimi kocaman açıp ona baktım. "Benim de maçlarımı izledin mi? İyi dövüşüyor muyum?" işte bağıra bağıra konuştu.
"Elbette izledim, ama daha iyi olabilirsin."
Hayalet tekrar çığlık atacağı sırada elini ağzına koydum. "Kes sesini Hayalet."
"A-... Sadist, senin neden fabrikalar kapanmadan önce maçları bıraktığını öğrenebilir miyim?"
"Kafam dağınıktı."
Başını salladı. "Saygısızlık gibi olmasın ama neden geldin?" dedi Kızıl Tilki. Anonim'e hep kötü bakmıştı. "Konuşmak istediğim birşey var."
"Ne hakkında?" dedi Bulut. "Burada sonuçta uzun zamandır varız. Bence en azından birbirimiz hakkında birkaç şey söyleyebiliriz."
"Buna neden gerek duyalım ki? Kaç senedir buradayız, herkes birbirini yeterince tanıyor." Kızıl Tilki, Anonim'den neden hoşlanmıyordu merak ediyordum.
"Hem sende zaten bütün bilgilerimiz yok mu? Neden bunu yapalım?"
"Çünkü buradaki herkes hafıza kaybı yaşadı."
Omuz silktim. "Bu birşeyi değiştirmez."
Güldü Anonim boğuk bir sesle. "Ama hepiniz birbirinizin hayatında her zaman vardınız."
()()()()()()()()
Üniversiteye en sonunda gelmiş ve bu günkü son dersime girecektim. Tabi daha sonra. Ulun ve Uğur yanıma gelmişlerdi dersleri ekip. Hakan ve Uzay'ın da sınavları olduğu için derslere girmek zorunda kalmışlardı.
Boş bulduğumuz bir masaya geçmiş, oturuyorduk. Uğur yine bana çilekli süt almaya gitmişti. Ulun bana baktı.
"Onunla konuştun mu hiç?" başımı iki yana salladım. "Böyle bir planım da yok ayrıca." göz devirdi homurdanarak. "Ah hadi ama! Dört ay oldu ve bir kere bile konuşmadınız mı?" omuz silktim.
"Konuşsam bundan haberiniz olurdu. Değil mi?"
Uğur da en sonunda gelmiş, çilekli sütüme pipeti takıp önüme uzatmıştı.
"Bence konuşmalısın. Yani ne de olsa elinde kanıt var ve sen böyle biri değilsin. En azından bunu söyle."
İç çektim ve sütümden bir fırt aldım. "İki tane aldın değil mi?" başını salladı.
"Herşey benim suçum." dedi bir anda Ulun. "Ne?"
"Öyle. Orada seni öpmeseydim Selen böyle bir poz yakalayamazdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI'NIN MAZOŞİST'İ
Teen FictionYAYINLANMA ARALIĞI BELLİ DEĞİL •~~~~~~~~• "Sadist ve mazoşist kız Alçin. Öfkesini insanlardan çıkartan Alçin. Hep sinirli olan Alçin." ~~~ Elimi kalbine getirdi, eli, elimin üzerindeydi. "Burası, burası çok kırık. Parçalandı. Göğsüme batıyor. Ama şu...