Prolog

4.2K 217 25
                                    

Przez długo zmagałam się z ciężką chorobą, a lekarze dawali mi niewielkie szanse. Jednak los się odwrócił i dzięki dawcy żyję dalej.
Pamiętaj, zostając dawcą, możesz uratować życie ludziom z całego świata. Wystarczy jeden mały gest, aby zrobić coś wielkiego. Pomagajmy.

Luiza właśnie oglądała telewizję i akurat natrafia na reklamę, dotyczącą zostania dawcą szpiku.
Od małego lubiła pomagać. Czuła się wtedy dobrze z myślą, że mogła komuś pomóc i nigdy nie odtrącała dłoni kogoś, kto był w potrzebie.
Mając piętnaście lat, straciła matkę, z którą była zżyta. Zmarła właśnie z powodu białaczki. Wtedy była bezradna w tej kwestii, bo nie była jeszcze pełnoletnia. Ale teraz może wszystko. Po stracie rodziców, zamieszkała z dziadkami. Jej ojciec odszedł jeszcze wcześniej, gdy miała dziesięć lat. Zginął w wypadku samochodowym. Miała bardzo ciężkie dzieciństwo, ale mimo to była dzielna i starała się nie zmieniać. Zawsze starała się być uśmiechnięta. I obiecała sobie, że nie dopuści do śmierci nikogo, kto także zmaga się z chorobą krwi. W związku z tym, po obejrzeniu reklamy, wstała z kanapy i podeszła do laptopa, który był na stole w jadalni. Poszukała specjalnej fundacji, gdzie można się zgłosić jako dawca. Gdy znalazła, wzięła do ręki smartfona, wpisała numer telefonu do fundacji i wcisnęła zieloną słuchawkę. Po kilku chwilach, odezwał się głos po drugiej stronie.

- Fundacja Dawców Szpiku w czym mogę służyć?

- Dzień dobry, chciałabym się zarejestrować jako potencjalny dawca szpiku...

______________________________________

Tak to się mniej więcej prezentuje... Podoba się? Dajcie znać jak coś ^°^

Buziaki

~Akiko92

Żyję dzięki Tobie. Kim NamJoon [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz