Death Note || 0

834 72 63
                                    

DEATH NOTE
____

המחברת הייתה אצלו מגיל צעיר מאוד, אולם הוא מעולם לא מצא בה שימוש נכון, לכן השאיר את דפייה חלקים ללא רבב, ללא אף סימן מיותר של עיפרון או מחיקה, למעט הכריכה השחורה שהלכה והתקלפה היא נראתה חדשה לגמרי.
כשעלה לכיתה האחרונה בבית הספר היסודי (כיתה ו') מצא במחברת שימוש, אך עדיין זה לא הרגיש טוב מספיק, כאילו לא נועדה לכך, אלא למשהו טוב יותר. הייתה לו הרגשה שהמחברת נושאת סוד, אך היא רק עצם דומם, מה כבר יכולה לשמור?

בסוף כיתה ו' משהו קרה; גרונו ניזק. מיתרי הקול שלו חרקו וצרבו ושרפו ואף קול לא יצא מפיו, הוא הרגיש שאיבד את הכל.
לילה אחד ישב על מיטתו ובהה בחלון חדרו, משקיף על הירח העגול, ששלח אלומת אור אחת ויחידה הישר אל תוך חדרו - מאיר את המחברת חסרת השימוש. לאחר זמן התחוור לו כי הדבר שהאיר אל חדרו לא היה אלא אורה של מנורת רחוב, אך לא היה פרט זה חשוב; באותו הלילה הוא פתח את המחברת וכתב את התאריך, מניע את שפתיו כשכותב את אותן מילים בדיו הכהה של העט.

היום בו איבדתי את קולי, כתב. הפך לתאריך בו אאבד את נשמתי.

°∆°∆°

תאריך העלאה: 10/9/17
תאריך סיום: 4/12/17

לסיפור לא יהיו ימים קבועים של העלאת פרקים, בכל פעם שאסיים לכתוב אחד אני אעלה אותו.
זה סגנון חדש שאני כותבת שמעולם לא התנסיתי בו, מקווה שתאהבו (:

אשמח אם תפרסמו את הסיפור ותגיבו ותצביעו, זה יעזור לי מאוד❤

מוזמנים לקרוא סיפורים אחרים שלי!

הסיפור עלול לכלול יחסי אהבה חד מיניים (בין שני בנים).

קריאה מהנה!

Death NoteWhere stories live. Discover now