Death Note || 21

285 59 23
                                    

DEATH NOTE
____

אינני חושב כי מסוגל אני לשכוח את מראהו השבור, עיניו היו כה ריקות מחיים וזרועותיו מלאות בדם ואף ירכיו... גלולות רבות היו מפוזרות סביב גופו של לוקי שלי. 

זה הארבעה עשר במאי, יומיים אחרי שניסה לקחת את חייו.

לרגע הרגשתי אשמה כשמנעתי את חזרתו של המלאך שלי לביתו. היה זה מעשה כה אנוכי להשאיר אותו לצידי לסבול, אך אינני מצטער עליו. אעשה כל שביכולתי לעזור לו, אני לא מוכן לוותר על לוקי עדיין.

לוקי... אם תקרא את זה, אם הבחנתם של הרופאים באמת נכונה (הם אמרו שמצבך אמור להתייצב בשבוע הקרוב, ושיש לך שבעים אחוזים לחיים, אולם אני עדיין מפחד שתבחר במוות על פניי). אמרתי לך זאת יומיים לפני שניסית לקחת את חייך ואף באותו היום ואומר לך זאת עכשיו - אני אוהב אותך. אני אוהב אותך כמו שמעולם לא אהבתי, בייבי שלי. אני מקווה שאתה לא כועס על שאני כותב במחברת שלך, הדפים שלה כל כך רכים ונותנים השראה... ואם דאגת, לא קראתי את הדפים שלפני השנים עשר במאי או של אותו היום, אני סבור כי לא תרצה שאקרא אותם, ושביום מן הימים תתן לי לקרוא את אותם תאריכים ואת מחשבותיך. אני מקווה שיבוא יום ותבטח בי מספיק כדי לספר לי מה קרה בשנים עשר במאי ומדוע זה שבר אותך כך, אני מקווה שאתה לא רואה בי שטן על שהצלתי את חייך והשארתי אותך לצידי, בתקווה שתבחר בי.

נ.ב. אתה מדהים ואני מתגעגע לעיניים שלך, תפקח את עינייך בשבילי?

שלך באהבה, המלאך השומר שלך, כריסטיאן.

°∆°∆°

קחו פרק כי לא יכולתי להתאפק.

מקווה שאכתוב את פרק 22 מהר, מה?
יותר מידי מבחנים בכי~

Death NoteWhere stories live. Discover now