Death Note || 9

355 57 17
                                    

DEATH NOTE
____

נפלתי. מעדתי על האדם האחרון שארצה למעוד עליו, שארצה לגעת בו, אך זה לא מנע מהגורל לגרום לי להפיל את שנינו ארצה, כשצעקה בהולה חומקת מפי. לא נעמדתי, נשארתי קפוא במקומי על אותו האדם. חבריו צחקו בעוד שהוא קילף אותי ממנו, נותרתי על ברכיי וידיי וראש מורכן, רציתי להתנצל אך שתקתי, לא הייתי מסוגל, יותר מידי דיבורים, יותר מידי. אני מפחד שהכל יקרוס שוב, האם קיים סיכוי כזה בכלל? הלוואי וידעתי. 

על כל פנים, הוא ניקה את בגדיו מהאבק, לא הרמתי את עיניי לפגוש בשלו, כל כך פחדתי...
"פאגוט," הוא אמר, אף על פי שאפילו אני לא ידעתי את נטייתי המינית, מדוע שיחליטים אותה בשבילי?
"הסתכל לאן אתה הולך, זה דוחה. אתה דוחה." לא הגבתי. הוא אמר שדחפתי אותו בכוונה, שאשלם על זה, שעכשיו הוא טמא. לחשתי התנצלות לאף אחד וקמתי ללא עזרה, לא שמישהו הציע. עין תחת עין ניק אמר. אילו פעלתי לפי הפתגם הזה ניק וחבורתו היו מתים לפני זמן רב, אולם אינני פועל לפי זה. 

להקה שאני אוהב שרה באחד השירים שלה משהו שהזכיר את האירוע, אותה השורה החלה להתנגן בראשי.

אם זו עין תחת עין, כולנו מתעוורים, אני כותב. האם קשה לראות זאת?

ƥƥƥ

“...If it's an eye for an eye, then we all go blind, Is it hard to see?” ( Human Race (;by); Three Days Grace)

הא הא מזכיר לכם סיפור כלשהו?
בבקשה תפרסמו את הסיפור, זה חשוב לי מאוד💛
תודה לכל מי שקורא, מגיב ומצביע💜


Death NoteWhere stories live. Discover now