Death Note || 22

261 55 11
                                    

DEATH NOTE
____

אמא שלך אמרה שפתחת את העיניים, זה השישה עשר במאי, ארבעה ימים אחרי שניסית לחזור הבייתה. התלהבתי כל כך, בבית הספר הייתי האדם הכי שמח שיש, ואתה גם תשמח לדעת שעזרתי לילד היום, גם הוא ניסה לקחת את חייו ולחזור הבייתה, אבל לא נתתי לו - הוא קפץ לכביש והשאיר את התיק שלו מאחוריו, קפצתי אחריו ודחפתי את שנינו למדרכה השנייה, הוא בכה וצרח, אבל הרגעתי אותו.

הגעתי בדיוק בזמן כדי להשאיר אותו כאן, אני מקווה שזה יהיה אותו המקרה איתך, כי אני מתגעגע אליך כל כך. 

אמך אמרה שלאחר שעצמת את עינייך בשנית המוניטור החל לצפצף, ורופאים נכנסו לחדר - הם הוציאו אותה והיא חיכתה להיכנס שוב, אבל לא נתנו לה, ואז היה כבר מאוחר ושעות הביקור הסתיימו, ואני חזרתי להיות אותו אדם מת שהייתי במשך ארבעת הימים האחרונים. 

אני מקווה שתתעורר בקרוב. אני מקווה שבפעם הבאה שתפקח את עיניך אני אהיה שם כדי לראות את אותו צבע אפור חיוור שאני כל כך אוהב.

נ.ב: אני מתגעגע למגע שלך, זה שעורר בי תחושות שאף אדם אחר לא גרם להן, האם ידך תאחֹז בידי שוב?

אני מצטער שאין לי הרבה לספר, לוקי, מלאך שלי.

אוהב, כריסטיאן (אני לא בטוח כל כך לגבי המלאך השומר).

°∆°∆°
לול בבקשה, פרק.
יש לי עוד כמה מוכנים, אז היום בערב כנראה יעלה עוד אחד וגם מחר בבוקר/צהריים.

מה אתם חושבים על התפנית הכל כך לא תפניתית בעלילה?

הו!
יש ל ReynWrites סיפור יפה בשם
Wishes come true
ואני לחלוטין ממליצה לכם לקרוא אותו!

ועוד סיפור של IssaKpopFan, קוראים לסיפור Dear Bully והוא בסגנון מכתבים, אבל לעזאזל היא כותבת טוב.
אז עד כאן הפינה החד פעמית לפרסום ספרים!

(:

Death NoteWhere stories live. Discover now