Death Note || 15

299 54 18
                                    

DEATH NOTE
____

ניסיתי לדבר היום בבוקר, הוריי לא הבינו מדוע, אין צורך להסביר להם גם, זה מיותר.
בהפסקת האוכל ישבתי לבד, כריס לא היה איתי, על אף שהיו לנו שעות משותפות (שעה ספרות אנגלית ושעה של מתמטיקה). בדרך כלל הוא עוזר לי, אבל היום הוא התעלם מנוכחותי לגמרי והלך לילדה שדיבר עימה אתמול.

אינני מבין מה עשיתי, כל שאני יודע זה שכריס רוצה לאהוב מישהו ולדבר עם מישהו, ולנהל איתו שיחה, לא כמו שעושה איתי.
מדוע לא אמר לי על כך דבר?
החזקתי את הפרח בכל פעם שהרגשתי כאילו משהו אוכל את לבי, בכל פעם שמחשבותיי קמו ויצאו נגדי, אולם אז נזכרתי כי כריס הביא לי אותו, פרח צהוב יפהפה, כעת עליו נבלו קמעה, אך אינני מתכוון לוותר עליו.

בחמש הדקות האחרונות של ההפסקה מישהו התיישב לידי, ניחוח שוקולד הגיע לאפי. "לוקי, היי," יכולתי לזהות בקול את קולו של כריס.
"זו מתנת יום הולדת מוקדמת," אמר, הרמתי את עיניי והבטתי בו, הפרח הנבול היה בין ידיי. הוא הסתכל עליו וחייך ואז הסתכל עלי.
"אני יודע שיש עוד זמן עד ליום ההולדת שלך," (לא כזה הרבה, רק שלושה ימים), "אבל כנראה לא אהיה כאן, ההורים שלי מתכננים לנפוש ולצאת למסע אחר הנפש והאלוהים או חרא כזה." אמר. לא יכולתי להתעלם מהעובדה שהוא יודע מתי יום ההולדת שלי, חרף זאת הפגנתי אדישות, טרם נזכרתי במה שאמר לאותה ילדה, ופתחתי את פי, "זה לא כזה נורא," קולי יצא צרוד, חלוד. "זה בסדר." המשכתי. הגרון שרף לי, שתיתי מים, הקול כמו פיזר חומצה בגופי.

משהו ניצת בעיניו של כריס, חיוך שיחק על שפתיו, אולם מהר מאוד הבעתו השתנתה, האם הפגנתי כאב?
הוא הניח ידו על ירכי, קרוב מאוד למחברת. "אתה לא חייב לדבר אם זה כואב לך," אמר, מבט מלא דאגה כמו קולו. משהו רטט בחזי.
השפלתי את ראשי ואז הסתכלתי לאופק ללא מטרה.

"מה שרת לפני שהגעתי?" שאל, הבטתי בו כמעט מיד. איך הספיק לשמוע ששרתי? קולי היה כה חלוש...
הוא חייך אלי וליטף את שיערי, "אתה חמוד כשאתה מסמיק, נראה כמו ילד קטן." אמר.
שקט נמתח בינינו, ואז הוא דיבר.

"דממה מתפתלת למילים ששרות איתי. תשפוך את הסודות שלך,", אני כותב, מצטט את דבריו. "תשיר איתי."

°∆°∆°

...Twisting silence
Into words sing with me.
Spill your secrets
Sing with me...” (Lock The Doors, Get Scared)

אני ממש אוהבת את הלהקה הזו, ממליצה בחום!
אה, אם אתן רואות טעות כלשהי בתרגום המשפט, תגיבו, אל תתביישו, האנגלית שלי סופר דופר חרא וזה עוזר לי לשפר אותה, תודה!
או בכלל, כשאתן רואות טעויות, תגיבו לי עליהן כדי שאתקן(:

מה אתן חושבות על הפרק?
יש לי רעיון לפרק הבא, אין לי כוח לכתוב😅
ומה אתן חושבות על העדכון של הוואצפ? האימוג'ים נוראיים!

אוהבת(:

Death NoteWhere stories live. Discover now